En İyi 10 Ankara Köpek Oteli

4 Köpek Oteli Fiyat Teklifi Al, Karşılaştır.

Ankara civarında 293 Köpek Oteli hizmet vermeye hazır.

BAŞLA
Ayı Köpek Oteli

Köpek Oteli Pansiyonu · Çankaya, Ankara
Merhabalar Ankara Çankaya da can dostum Gündüz ile yaşıyorum. Kendisi çok sevecen, oyuncu ve arkadaş canlısıdır. Sizin de can dostlarınızı kendi yuvalarını aratmayacak şekilde evimde ağırlıyorum ve bu işten müthiş keyif alıyorum. Köpeğinizi asla kafese koymuyorum. hatta çoğu zaman benim yatağımda ayak ucumda uyuyorlar. Patili dostlarınızı sabırsızlıkla bekliyoruz. Daha fazla bilgi için https://www.instagram.com/ayikopekoteli/ adresinden ulaşabilirsiniz.
Kübra  Bitmez

Kübra Bitmez

Köpek Oteli Pansiyonu · Bala, Ankara
100 metre karelik kensilerine ait alanları olan bungalov evlerde keyif yapmayı seven patili dostlarimizi bekliyoruz kafes sistemine karşı sürekli serbest kontrol altında ve oyun arkadaşları ile enerjilerini atabilecekleri doğal bir ortam.kucuk ve büyük ırklar için ayrı odalar ve alanlar mevcuttur
Pet Village Ankara Gürhan

Köpek Oteli Pansiyonu · Çankaya, Ankara
Esenboğa havalimanına 5 dakikalık uzaklıkta, 50 dönüm arazi üzerinde konumlandırılmış tesisimizde; 8 metre kare, bahçeli standart oda ve vip odalarımızda patili dostlarımızı misafir etmekten mutluluk duyarız. 4 farklı oyun ve eğitim alanı olan tesisimizde yazları Köpek havuzu hizmeti de vermekteyiz. Ayrıca Pet taksi hizmetimizle dostlarımızı evlerinden alıp tatil sonrası tekrar evlerine bırakabiliyoruz. instagram/facebook petvillageankara
İsmail Demir

Köpek Oteli Pansiyonu · Keçiören, Ankara
Başkent Köpek Oteli olarak ; Mümkün oldugunca sahipsiz sokak kopeklerinin beslenmesi ; İhtiyacı olan kişiler için gecici köpek bakım hizmetinin verilmesi, Pet Taksi servisi yapılmaktadır,Uzman vetenir hekim ile hayvan kontrolü. Yardıma ihtiyaç olan sokak köpekleri için toplanan yardımların bölgemizdeki hayvanların kendi yerlerinde baslenmesi yapılmaktadır. Milli degerimiz olan Kangan Cinsi Köpeklerin Soyunun devamını sağlamak için üretimi yapılıp uygun gördüğümüz kişilere sahiplendirme yapılmak
Ayça Kaya

Köpek Oteli Pansiyonu · Çankaya, Ankara
Dostlarınızı bize gönül rahatlığıyla emanet edebilirsiniz evimizin bir odası tamamen dostumuza ait oluyor. evde istediği gibi dolanabiliyor. eşim hep evde olduğundan asla kafese kapatan yerlerden değiliz.
Islakburun Petotel

Her zaman insanların sevdikleri ve benimsedikleri, güne güzel başlamalarını sağlayan işleri yapması taraftarı olmuşumdur. Benim bu işi yapmak istememdeki en büyük neden de buydu. Onların mutluluğu benim de mutluluğumdu. Çocukluğumdan beri hayvanlarla ve özellikle köpeklerle çok zaman geçirmiş biri olarak, şu anda 9 yaşında olan kendi köpeğim Lucky nin de ihtiyaçlarını gözlemleyerek ve bu ihtiyaçları karşılamak için yaşadığım bazı zorlukların ortaya çıkması sonucunda Islakburun Pet Otel i hayat
Kurabiye Köpek Evi

Köpek Oteli Pansiyonu · Çankaya, Ankara
Https://www.instagram.com/kurabiye_kopekevi/ Merhabalar, 8 yıldır veteriner sağlık teknikeriyim, evliyim, eşimle kendi evimizde 2 köpeğimizle yaşıyoruz. Köpeklerimden biri engelli. Uzun zamandır misafir köpekleri evimizde ağırlıyoruz, bu konuda tecrübeliyiz. Kendi köpeklerimi bir yere bırakma konusunda hep sıkıntı çektim. Ülkemizde köpek ebeveyni olmak artık bu kadar zor olmasın, kimsenin aklı çocuğunda kalmasın diye elimden geleni yapmak istediğim için bu işe başladım. Ayrıca sabah bırak
Peppy dogs ankara otel

Merhabalar, 400metre kare olan güzel bahçemizde, kafes gibi hareket engelleyici araçlar olmadan. ev ortamında güzel çocuklarımıza en güzel şekilde rahat etmelerini sağlıyoruz, ırk ayrımı yapmıyor ancak kilo özelliklerine göre gruplara bölüp birlikte oyun arkadaşı yapıyoruz. Ayrıca ilk konaklamalarda, 3 gün ve üzeri olan konaklamaların ilk gününü biz hediye ediyoruz.
Nazlı  Can

Nazlı Can

Köpek Oteli Pansiyonu · Çankaya, Ankara
Cankaya bulunan bahceli evimde pansiyon hizmeti vermeye basladim maximum 2 kopek aliyorum hayvanlar benim can dostum benimde 2 evladim var gozunuz hic bir sekilde arkada kalmasin onlarida kendi evlatlarimdan ayirmicagima emin olabilirsiniz
Hande Çetin

Evimde Alman Çoban Köpeği cinsi yavruma bakıyorum ve patili arkadaşlarımızla seyahat edemediğimiz durumlarda güvenilir bir yer aradığımızı kendimden biliyorum. İhtiyacın önemini ve patili arkadaşınızı/yavrunuzu ne çok sevdiğimi bildiğimden bakımından emin olabilirsiniz :)
Hizmet Vermek İçin Bize Katıl

Müşteri Yorumları

Seher Sevinç
Köpek Oteli   16/08/2020

Oğluma benim kadar titiz baktı, hatta öyle güzel ilgilenip gezdirdi ve oynattı ki köpeğimin de bir tatil yaptığını söyleyebilirim :) Sürekli fotoğraflar ve videolarla haber verdi, kullanması gereken ilaçlarını da hiç aksatmadı. Aldığımda oğlum çok mutlu idi, bundan sonra hep Cem Beye bırakmayı düşünüyorum, kesinlikle tavsiye ederim.

Özge Ateş
Köpek Oteli   11/08/2020

İlk defa ayrıldığım oğluma hiç yabancılık çekmemesi için elinden gelenii yapan , özlemimi giderebilmem için sürekliii video ve fotoğraf atan ilgisini ve sevgisini eksik etmeyen hertürlüü konuda yardımcı olan yağmur ve annesine sonsuz teşekkürler 🥰 yaptıgım araştırmalar doğrultusunda cok şüphelerim ve korkularım vardı oğlumu bırakacağım otel konusunda gönül rahatlığıyla bırakabilirsinizz otelden ziyade oğlumun ikinci evi gibi oldu kesinlikle tavsiye ederimm 👍

Sibel Yeğin
Köpek Oteli   17/07/2020

Çok memnun kaldık. Sevgisi, sahiplenmesi, bakımı 5 yıldızı hak ediyor. Ayrıca sürekli bilgilendirme sağladı fotoğraf ve videolarla, çok mutlu olduk. Kesinlikle tavsiye ederim.

Güney Doğan
Köpek Oteli   01/04/2020

Köpeğimiz kriti bıraktık yaklaşık bir ay orada kalacak otel temiz görevli arkadaşlar samimi ve sicak kanlı tavsiye ederim.

Gizem Karakaş
Köpek Oteli   25/01/2020

Çok tedirgin gitmiştik en son çare hiç tanımadığımız birine emanet etmekti Cookie yi . İnsan çocuğunu tanımadığı birine emanet edebilir mi sorusuna en güzel cevap Nuray Hanım ve ailesi sürekli resim video ve bizimle irtibat halindeydi . Gözümüz hiç arkada kalmadı ve çok güler yüzlü insanlardı ailecek köpek dostu bir aile kesinlikle tavsiye ederim 🙏🏻😊♥️

Hüseyin C.
Köpek Oteli   20/12/2019

Çok memnun kaldık. Mükemmel ilgililer. Ev şartlarında ve bahçelerinde kendi köpekleriyle birlikte köpeğim çok mutlu. Günlük video göndermeleride çok hoş ve güven verici. Tekrar görüşeceğiz, herşey için teşekkür ederiz.

Sena Hazal Yazıcı
Köpek Oteli   29/10/2019

Odin çok mutlu ve sevgi dolu olarak geldi. Ev ortamında çok güzel zaman geçirdi. Sara hanımın sürekli video ve görüntü atması cabası oldu. İlk defa bıraktım ama gözüm arkada kalmadı.

Ali Canbolat
Köpek Oteli   20/10/2019

Oğluşum Alex, Sara Hanımla iki gün geçirdi ve sürekli videolar atıp beni bilgilendirdi.Alex onun yanında çok mutlu ve güvende hissediyordu.İhtiyacım olduğunda Alexi düşünmeden verebileceğim mükemmel bir insan 😊