En İyi 10 Ankara Köpek Oteli

4 Köpek Oteli Fiyat Teklifi Al, Karşılaştır.

Ankara civarında 251 Köpek Oteli hizmet vermeye hazır.

4 TEKLİF AL
LİA  P.

LİA P.

Köpek Oteli Pansiyonu · Mamak, Ankara
24 yaşındayım 9 aylık maltes terier kızım var çok sosyal ve eğitimli bir çocuktur şimidiye kadar bir çok köpek ağırladım evimde benim için temizlik ve hijyen çok önemlidir köpeklerinizin günlük olarak bakımları yapılmaktadır 6+2 evim var ve her köpek için oda açma imkanım var😌 siz tatildeyken doslarınız bizimle tatil yapsın 😌 günlük olarak bütün sosyal aktiviteler tüm köpekler için uygulanmaktadır😌
Kurabiye K.

Köpek Oteli Pansiyonu · Çankaya, Ankara
27 yaşında veteriner sağlık teknikeriyim. Evliyim, eşim öğretmen. Kendi evimizde 2 köpeğimizle yaşıyoruz. Köpeklerimden biri engelli. Uzun zamandır misafir köpekleri evimizde ağırlıyoruz, bu konuda tecrübeliyiz. Kendi köpeklerimi bir yere bırakma konusunda hep sıkıntı çektim. Ülkemizde köpek ebeveyni olmak artık bu kadar zor olmasın, kimsenin aklı çocuğunda kalmasın diye elimden geleni yapmak istediğim için bu işe başladım. Ayrıca sabah bırakıp akşam alabileceğiniz kreş hizmeti de veriyoru
Alp & Lana K.

Köpek Oteli Pansiyonu · Etimesgut, Ankara
(Ankara-Eryaman 1-2) Eğer tatile ya da il dışına çıkarken köpeğinizi bırakacak biriniz yoksa biz hazırız bakmaya. Huzurlu ve sevgi dolu bir ev ortamında, sevimli dostlarınızı rahatlıkla teslim edebilirsiniz. Minik dostlarınızın rahatlığı ve huzuru önceliğimiz bu nedenle Aynı anda iki farklı ailenin dostlarını ağırlamamaktayız. Seyahatiniz süresince dostlarınızın fotoğraf ve videolarını düzenli olarak sizlerle paylaşıyoruz. Evimizin bulunduğu ortam itibariyle yeşil alan ve parklar çokça mevcut.
Pet Village Ankara G.

Köpek Oteli Pansiyonu · Çankaya, Ankara
Esenboğa havalimanına 5 dakikalık uzaklıkta, 50 dönüm arazi üzerinde konumlandırılmış tesisimizde; 8 metre kare, bahçeli standart oda ve vip odalarımızda patili dostlarımızı misafir etmekten mutluluk duyarız. 4 farklı oyun ve eğitim alanı olan tesisimizde yazları Köpek havuzu hizmeti de vermekteyiz. Ayrıca Pet taksi hizmetimizle dostlarımızı evlerinden alıp tatil sonrası tekrar evlerine bırakabiliyoruz. instagram/facebook petvillageankara
Cevizlibağ Köpek Eğitim & Konaklama .

Köpek Oteli Pansiyonu · Akyurt, Ankara
ANKARA Akyurt da köpek dostlarımızı stresten uzak bir ortamda konaklama ve eğitim, kedi dostlarımıza da konaklama hizmeti vermekteyiz. Dostlarınızın bulunacağı ortamı kendinizin görmesini tercih etsek de nakil hizmetimiz de bulunmaktadır.
Asya B.

Köpek Oteli Pansiyonu · Çankaya, Ankara
Merhaba ismim Asya. Bir Şirkette yönetici asistanıyım. 6 Aylık köpeğimle(dişi) birlikte yaşıyorum. hafta sonları bakabileceğim petleri arıyorum. köpeğim aşırı sıcakkanlı ve arkadaş canlısıdır. Gün içerisinde saat 20.00' ye kadar iletişime geçebilirsiniz. Günlük video ve fotograf, sabah-akşam tuvalete çıkarma garantisi veriyorum.
Ali Ekrem M.

Köpek Oteli Pansiyonu · Etimesgut, Ankara
Merhaba Ankara'da Eryaman 2. Kısımda yaşıyorum. 2 tane köpeğim var. Biri Amerikan Cocker adı Papyon diğeri onun kızı Maltese Terrier kırması Layla. Sizin de köpeğinizle ilgilenebilmek için Ankara'nın toplu taşıma ulaşımı olan birçok yerine gelebilirim.
Irmak  O.

Irmak O.

Köpek Oteli Pansiyonu · Çankaya, Ankara
Merhabalar, Küçük yaştan itibaren her zaman köpek sahibi olmuşumdur ve hayatım boyuncada her daim köpek sahibi olacağıma inanıyorum. Arkadaşlarımın köpeklerine ve diğer hayvanlarına çokça baktım. Şu anda Latte adında 7 yaşında Golden Retriever çocuğumla birlikte kendi evimde yaşıyorum ve sizin güzel çocuklarınızla güzelce vakit geçirip, onlarla ilgilenmeyi dört gözle bekliyorum.
Kübra  B.

Kübra B.

Köpek Oteli Pansiyonu · Gölbaşı, Ankara
Ev tipi konteynırlarda metre kare oyun alanları olan kafes sistemine karşı sürekli serbest kontrol altında ve oyun arkadaşları ile enerjilerini atabilecekleri doğal bir ortam.kucuk ve büyük ırklar için ayrı odalar ve alanlar mevcuttur
Happy Pets Ankara Otel S.

Köpek Oteli Pansiyonu · Çankaya, Ankara
Merhaba ☺ Ankara Çayyolunda 350 m2 büyüklüğünde 4 katlı villamız var. Kendimizde burada yaşıyoruz. Temiz,konforlu,tamamen patili canların rahatı için tasarlanmış bir yaşam alanında birebir ilgileniyor ev ortamında bakıyoruz. Otelimizde misafirimizin keyifli vakit geçirecegine eminiz çünkü KREŞ sistemi çalışıyoruz. Büyük ırk köpeklerimizle küçük ırk köpeklerimiz hem ayrı yerlerde kalıyorlar hemde büyük ırklar arka bahçeyi kullanırken küçük ırklar ön bahçemizi kullanıyorlar. Kedilerimiz için çat
Hizmet Vermek İçin Bize Katıl

Müşteri Yorumları

Köpek Oteli   09/02/2020

Evladımızı kendi evladı gibi sahiplenip çok güzel ilgilendiğiniz ve paylaştığınız tüm video ve fotoğraflar için çok teşekkür ederiz Zeynep Hanım

Alper Ermeç
Köpek Oteli   04/09/2019

Çok memnun kaldık, 2 ay boyunca hiç gözümüz arkada kalmadan yavrumuzu emanet edebildik. Gönül rahatlığıyla tercih edebilirsiniz. Teşekkürler Delta dog club

Yeşim Kopan
Köpek Oteli   16/08/2019

Kübra hanım ile çok sıcak bir iletişimimiz oldu. Köpeğimizin kalacağı yeri gördüğümüzde memnun kaldığımız gibi, aradığımızda bilgi ve görüntü alabildiğimiz için de içimiz rahattı. Köpeğimizi sağlıklı ve mutlu olarak teslim ettiler. Tekrar ihtiyacımız olduğunda tercih edeceğimiz bir adres olacak.

Erdem Pütrü
Köpek Oteli   09/08/2019

İyiki kızımızı size emanet ettik gözümüz hiç arkada kalmadı bundan sonra sizin sayenizde gönül rahatlığıyla şehir dışı planı yapabilcez çok teşekkür ederiz

Nazan Aytekin

İyi ki Serap Hanımı tanımışız. İlgisi, sevecenliği ile oğlumuz Tarçın çok güzel bir 9 gün geçirdi. Bundan sonra emanet edebileceğim tek kişi oldu. Misafirperverliği için sonsuz teşekkürler. Ayrıca Armutun organizasyonu için de tşk ederiz.

Arzu Öncü
Köpek Oteli   16/07/2019

Gülgün ablama çocuklarınızi gözünüz arkada kalmadan bırakabilirsiniz. Onları ev ortamında sevgi, ilgi ve sevkat ile sarıp sarmaliyor 😊

Levent Turanlı
Köpek Oteli   28/05/2019

Kızımız ilk defa bizden ayrı kalacak diye tedirgindik ama çok memnun ayrıldık. Artık biliyoruz ki, kızımızın Antalyada da bir evi var.

Zeynel Celik
Köpek Oteli   18/02/2019

hizmetinden sonuna kadar memnun kaldığım bir iş oldu. ayrıca kibarlığınız için ayrıca teşekkür ederim.