En İyi 10 Bornova Kedi Oteli | Armut

En İyi 10 Bornova İzmir Kedi Oteli

4 Kedi Oteli Fiyat Teklifi Al, Karşılaştır.

4 TEKLİF AL
Şükran T.

Kedi Oteli Pansiyonu · Konak, İzmir
Merhabalar İzmir de yaşıyorum Kediler özgürlüğüne düşkün canlılardır amacımda onları stres ortamından uzak olacakları şekilde özgürce misafir etmektir. Seyahate çıktığınızda kedinizi sıcak, huzurlu, güvenli ev ortamında ağırlıyorum. Kedinize toplu yada tek başına kalacağı konforlu konaklama imkanı sağlıyorum.Ayrıca talep ettiğiniz takdirde kedinize veya kedilerinize kendi evinizde bakabilirim. İstediğiniz zaman aralıklarında ziyaret ederek bakımını yapar, sevgi göstererek, ilgilenerek siz
Selin S.

Can dostlarınız için endişelenmeyin çünkü onlar kendi evindeymiş gibi rahat , huzurlu ve en konforlu olacağı yerde . Kedi köpek Oteli ve Köpek Gezdirme hizmetimiz bulunmaktadır. Bir hayvandostu olarak hayvanların dilinden ve duygularından anlayabiliyor onları canımız pahasına koruyoruz. DETAYLI BİLGİ İÇİN 0506 096 78 36
Nurcan K.

Kedi Oteli Pansiyonu · Karşıyaka, İzmir
Biz bir kedi bir köpek bir de çocuk sahibi beş kişilik bir aileyiz.Köpeğimiz terasimizda kedimiz bazen evde bazen terasta bizimle yaşamakta.Her ikisi de 8 yaşını geçti.Evden ayrılmak zorunda olduğumuzda onları bırakmanın ne kadar zor olduğunu çok iyi bildiğimiz ve anladığımız için sizlere yardımcı olmak istiyoruz.Bizim onceligimiz onların güvenliği ve mutluluğu.Ihtiyac duyduğumuzda bizi arayabilirsiniz.
Hasan A.

Kedi Oteli Pansiyonu · Konak, İzmir
Sizlere Paşam Kedi Pansiyonu olarak evinizden uzağa gitmek mecburiyetinde kaldığınızda kedilerinizi emanet edebileceğiniz sevgi dolu, sıcak, güvenli ve kafessiz bakım sağlayan bir olanak sunmak istedik. Üstelik sizler aklınız ailenizin küçük fertlerinde kalmadan işlerinizi tamamlarken bir yandan da sokaktaki savunmasız hayvanların tedavi ve mama ihtiyaçlarına katkıda bulunmuş olacaksınız.
Rubar Dicle İ.

Kedi Oteli Pansiyonu · Karşıyaka, İzmir
4 yıla yakındır kendi evimde kedi pansiyonu yapıyorum, pansiyona bırakılan kediciklerin özel odası vardır ama ev içinde rahatça dolaşabilirler. Ayrıntılar için telefonla ulaşabilirsiniz
Yildiz B.

Kedi Oteli Pansiyonu · Bornova, İzmir
Seyahate gittiğinizde kısa süreli güvenilir kedi aşığı birine kedinizi emanet etmek isterseniz ben buradayım kendi kedim gibi bakarım :) ayrıca yerel hayvan koruma görevlisiyim
Mustafa O.

Kedileri seven bi insanim onlarla ilgilenmeyi seviyorum biraz paraya ihtiyaci olan bi ogrenciyim taleplerinizi yerine getircegime cani gonulden inaniyorum
Belma A.

Kedi Oteli Pansiyonu · Karşıyaka, İzmir
Tüm canlıları seviyorum.Metropol hayatında maalesef bazen evladlarimizi yanımızda goturemiyoruz.Bu yüzden buradayız.
Mırmır Kedi Oteli

Kedi Oteli Pansiyonu · Bornova, İzmir
Onlar bizim en sevdiğimiz varlıklarımız. Yazın, kışın yada bayramda herhangi bir tatil planı yapılmaya başlanınca ilk akla gelen onları nereye yada kime bırakacağımız oluyor. Herkese güvenemiyor, veteriner yada petshoplardaki kafeslere bırakmayı aklımızın ucundan bile geçirmek istemiyoruz. Biz de kedi sahibi olduğumuz için yaşadığınız bu büyük problemi çok iyi anlıyor ve evimizin bazı odalarını Mırmır Kedi Oteli olarak sizlere sunuyoruz. Mırmır Kedi Oteli nde kedileriniz sıcak bir ev orta
Oğuz Y.

Merhabalar ben veteriner hekim Oğuz Yener.Siz şehir dışındayken dostlarımızın yuvası olmaktan mutluluk duyarız.Dostlarımız siz yokken bizimle kendilerini güvende ve huzurlu hissedeceklerdir.Küçük dostlarımız kafes ortamında değil ev içerisinde bizimle beraber serbest şekilde yaşayacaklardır.Bu süre içerisinde evim kliniğime çok yakın olduğu için en küçük sağlık sorununda anında müdahale edebilirim.Yavrularınız bizimle güvende ve huzurlu hissedeceklerdir.
Hizmet Vermek İçin Bize Katıl

Müşteri Yorumları

Tahsin Sipahi
Kedi Oteli   02/08/2018

kedim rıfkı tatil sürecimde Gücünün mutlu patiler otelinde kaldı.hem bana hem rıfkıya çok güzel bir deneyim oldu.her gün güzel videolar aldım gözüm asal arkada kalmadırıfkıın memnuniyetini kendim de hissettim. kısa süreçte bile sosyal olarak gelişim sağladğını iletişim konusuna ilerlediğini eve geldikten sonra daha farkettim. Kalacak yer bulmuş olmanın yanında bunları kazanmış olmak bizim için güzel bir deneyimdi. rıfkının artık ikinci bir evi var.:)))) herşey için tekrar çok teşekkürler:)

Bünyamin Yeral

1 yıldır kedi sahibiyiz. Tatil gelip de çattığında kedimiz Mürekkep i emanet edeceğimiz bir yer aramaya koyulduk ve armut.com sayesinde Gülcan Hanımla tanıştık. Gülcan Hanım nasıl çalışıyor? 1. Kedinizi bırakmaya gittiğinizde ortamın profesyonelce hazırlandığını görüyorsunuz. Her ayrıntı kediler için düşünülmüş. 2. Her gün istisnasız 3 video. 3. Yaş mamasından sirkeli suyuna kadar her şey standartların üzerinde. Teşekkürler Gülcan Hanım.

Duygu Mart
Kedi Oteli   28/07/2018

Hizmetten memnun kaldık, teşekkür ediyoruz. Gerek paylaştıkları fotoğraf/videolarla gerekse yorumlarıyla, biricik kendimize iyi baktıklarından emin bir şekilde tatilimizi yapmamızı sağladılar. Hem kedimiz hem de biz rahat ettik. Güvenerek minik dostlarınızı emanet edebilirsiniz.

Kedi Oteli   26/07/2018

Poncik kedi pansiyonunun sahibi Banu hanim gayet ilgili ve alakali. Her konuda yardimci oldu.Tavsiye ederim.

Murat Yavuz
Kedi Oteli   02/07/2018

25-30 haziran tarihleri arası tatil planımız vardı ancak şöyle bir sorunumuz vardı. Gidilecek olan otelimiz evcil hayvan kabul etmiyordu. Bu site sayesinde Özgür bey ile iletişime geçtik. Sağolsun Paşamızı evimizden aldı. 1 hafta boyunca baktı. Her gece fotoğrafını ve videolarını attı. Gözümüz arkada kalmadı. Anlaşılan o kadar iyi bakmışki PAŞAya şuan bana pas vermiyor. 🤤 Tatil sonu PAŞAmızı tekrar evimize kadar getirdi. Kendisine teşekkürlerimizi sunuyoruz.

Gözde Özden
Kedi Oteli   30/06/2018

2,5 aydır 3 kedimize kendi evladı gibi bizim isteğimizle ayrı bir odada baktı, sevgi ve ilgisiyle hergün gönderdiği videolarla gözüm arkada kalmadı farklı oyuncaklar verdi çooook çoook teşekkür ederiz sevgili Gülcan