Ot Biçme06/06/2026
İşini sahiplenerek, özveri ile yaptı. Çim ve yabani otları dikkatlice temizledi, işin sonunda da atıkları toplayıp, poşetleyip çöpe kadar götürüp, tertemiz teslim etti. Böyle bir iş olduğunda yine bu arkadaşa veririm. Gayet memnun kaldım. İş ahlakı oldukça iyi. Teşekkürler.