En İyi 10 İzmir Köpek Oteli | Armut

En İyi 10 İzmir Köpek Oteli

4 Köpek Oteli Fiyat Teklifi Al, Karşılaştır.

İzmir bölgesinde 188 Köpek Oteli hizmet vermeye hazır.

4 TEKLİF AL
Efecan K.

Köpek Oteli Pansiyonu · Karşıyaka, İzmir
Keserbi Dog House🐕 Can dostunuz en mutlu tatilini geçirecek. Sıcacık yuvamızda değerli can dostlarınızı ağırlamaktan mutluluk duyuyoruz. 5 yıldır can dostlarınıza kendi canımız gibi bakıyoruz. Ev ortamında ağırladığımız patili dostlarınız ister yataklarında tembellik yapıyor, ister bahçe sefası sürüyor, ister denize giriyor. Sizin yokluğunuzda dostunuz emin ellerde. Haydi patiler, keyif sırası sizde🐶 👉Ev ortamında güvenli bakım 👉Gelirin %20si sokak canlarına mama 👉Hijyenik ortam 👉
Orkan  Ü.

Orkan Ü.

Köpek Oteli Pansiyonu · Karşıyaka, İzmir
Herkese Merhabalar; Yaklaşık 2 yıldır evimizi bir süreliğine sahibinden uzak kalacak küçük dostlarımıza açmaktayız. Yavrularınızın geceyi veterinerde karanlık bir odada yalnız başına ve kafeste geçirmesini istemiyorsanız bana ulaşabilirsiniz. Sıcak, eğlenceli ve huzurlu aile ortamında gelen misafir köpeklere aşırı bağlanıp giderken de arkalarından üzülüyoruz. Aklınızın ve gözünüzün arkada kalmaması için sık sık ufaklıkların ev halleri fotolarını size gönderiyoruz hatta görüntülü konuşma dah
Berkay Y.

Merhaba adım berkay 19 yaşında ege üniversitesinde okumaktayım.Evde kuzenim ile birlikte ve köpeğim latte ile kalıyoruz.Köpeğim 2 yaşında cavalier king charles erkek kısır çok sosyal olmayan uysal bir köpeğe sahibim. Köpeğimi günde 3 defa gezdiriyorum hava güzel olduğunda bahçemizde serbest bir şekilde oyuncaklarıyla birlikte oynuyoruz.Köpeğimiz ben okula giderken mutlaka evde kuzenim ile beraber kalmaktadır. Köpeğimin sosyalleşmesi için hem de sehir dışına seyehat edecek ailelerin köpeklerinin
Tuğba  Y.

Tuğba Y.

Köpek Oteli Pansiyonu · Karabağlar, İzmir
Merhabalar, kendimi bildim bileli hayvanlarla iç içeyim. Ben 1 kedi 1 köpek annesiyim. İzmir de ikamet ediyorum. Çok fazla cana yuvamı açtım. Arkadaşlarım, onların arkadaşları derken çok fazla iç içe oldum bu konuyla. Detaylı bilgilendirme için arayabilirsiniz.
Ecem Melisa Ö.

Köpek Oteli Pansiyonu · Konak, İzmir
2 King dobermanım var daha öncesindende bakıcılık yaptım ve çok cins köpek baktım.can yoldaşlarımız hakkında tecrübeliyim. :)
Dilşah Ş.

İnsanlardan daha çok anlaşabildiğim vakit geçirmekten ve geçirdiğim zaman sonrasında mutlu olduğumu hissettiğim için bakabilceğimi düşünüyorum. Ördek, tavşan, hamster, maymun, muhabbet kuşu, kaplumbağa, tavuk vs vs. Hala baktığım 9 sene önce sokakta bulduğum kedim Minik ve 4 aylık köpeğim Ted ile beraber kendilerine zaman geçirebilcekleri arkadaş arıyoruz.
Gökhan  M.

Gökhan M.

Köpek Oteli Pansiyonu · Dikili, İzmir
Her şey bir hayalle başladı. Temelinde köpeklere duyduğumuz büyük aşk olan hayalimiz zaman içinde büyüdü ve Snow Köpek Oteli olarak şekil buldu. Dikili Kabakum Mevkisindeki köpek çiftliğimiz 30 dönüm arazi üstüne kurulu, yanı başında ormanı ve deresiyle her mevsim ayrı bir güzelliğe bürünen, köpeklerimiz ve siz değerli sahipleri için her türlü ihtiyacın düşünüldüğü bir tesistir. Amatör ruhumuzu ve tutkumuzu hiç kaybetmeden çalışırken sizlerle birlikte her geçen gün büyük ve sıcak bir aile
Aybike  Ç.

Aybike Ç.

Köpek Oteli Pansiyonu · Ödemiş, İzmir
Hayvansever bir aileyiz. Tatile giderken günlük haftalık evcil hayvanlarınızı bırakabileceğiniz sevgi dolu bir ortam sağlıyoruz. Ayrıca gezdirilmesi hizmetini de veriyoruz.
Erdem Y.

Köpek Oteli Pansiyonu · Seferihisar, İzmir
Siz ve degerli dostlariniza guvenli rahat ve huzurlu hizmet verebilmek icin esim ile birlikte hizmetinizďeyiz yavrunuz hic sikilmafan rahatca zaman gecircektir. zaman sal vidiyo lari da atarak sizlere yavrunuzun yoklugunu hissettirmemek icin elimizden gelen i yapcagimiza emin ola bilirsiniz. herkezi bekliyoruz. ben ve esim siz istediginiz taktirde yavrunuzu evinizden alip evinize birakacagiz.
Nur K.

Köpek Oteli Pansiyonu · Çeşme, İzmir
Petinize aile sıcaklığı vererek onları değerli hissettirerek güvenli bir şekilde bakımını üstlenebilirim vereceğim hizmetten sizin ve en iyi dostunuzun memnun kalacağının garantisini verebilirim.
Hizmet Vermek İçin Bize Katıl

Müşteri Yorumları

Ayşe Oğun
Köpek Oteli   08/01/2019
gallery thumbnail

Merhaba. İki köpeğim bir haftalığına Gizem hanımın yanında konaklamaya başladılar dün. Çok memnunum. Gizem hanım her gün fotoğraf ve video yolluyor. Bowie ile Zeytin de çok mutlular. Bahçe olması ve tatlıların koşturabilmeleri çok önemliydi benim için. Gizem hanım her daim ilgili ve özenli, kendisine çok teşekkür ediyorum. Bu rahat ve keyifli ortamı herkese tavsiye ederim. 🐶

Köpek Oteli   05/01/2019

Kızımız Tokyoyu ilk defa dışarıda bir yere bıraktık ve bazı endişelerimiz vardı ancak gördük ki tüm endişelerimiz yersizmis. Çünkü bu sure zarfında Hem kızımız sosyalleşme problemini yendi ve enerjisini fazlasıyla atti hem de bizler içimiz rahat bir şekilde tatilimizi yaptık. Burak Bey ve eşine çok teşekkür ederiz bundan sonra tatile giderken içimiz çok rahat :)

Haluk Karabulut
Köpek Oteli   27/12/2018

Oğlumuz " Müdür " ün on bir günlük misafirliği süresince iyi bir hizmet aldığımızı düşünüyoruz. Zira köpeğimizi geri aldığımızda herhangi bir huy değişimi ve/veya fiziksel bir farklılık görmedik. Hemen her gün yazılı veya fotoğraf ile bilgi aldık. On bir günde iki kez video ile görüntü de aldık. Özellikle video gönderme işi daha sık ( en azından her gün bir adet ) olsa .mükemmel olurdu. Çok teşekkürler Atakan...

Tolga Akdogan
Köpek Oteli   15/10/2018

Burak Bey ve eşi Ece Hanıma ilgilerinden dolayı çok teşekkür ederim. Gerçek bir hayvanseverler. Oğlum Sherlock’a çok sevecen davrandılar. Kendi köpeklerine bakıyormuşcasına ilgili idiler. Güvenebileceğim bir yer buldum sonunda. Sürekli şehirdışı gezilerim var. Sizinde içiniz rahat olsun. Bundan sonra Sherlock sizinle. İyi günler

Tuna Zorluoğlu
Köpek Oteli   02/10/2018

4 gün diye verdiğim kedime yoğunluğumdan ötürü 2 hafta baktılar, sanıyorum kedime benden iyi bakmışlar :) .Her gün taramayı bile ihmal etmemişler.Kendilerini bulduğum için çok şanslıyım.Ece hanım ve Burak bey çok ilgililer ve gerçek hayvanseverler , tekrar teşekkürler..

Erva Pazarbaşı
Köpek Oteli   30/09/2018

Tesekkur ederim 😊 Sabahın köründe, söylediğim saatten daha erken gitmeme rağmen aradığımda hemen geldiler. Ve ortak bi noktada bulustuk. Mekana gitmek zorunda kalmadim. Ayrica kopegimi geri alirken Murat Bey poset koydum cantana dedi. Napicaksam diye dusunmustum ilk basta. Ama 2 saat sonra Çiko sokagin ortasina kaka yapti. Eyvah dedim ne yapicam posetim yok derkeenn aklima geldi 😁 😁 bunun icin ayrica tesekkur ediyorum. Benim asiri yaramaz Çikoma sabredebilen nadir insanlardansiniz.

Can Ates
Köpek Oteli   13/07/2018

Oglumu 4 gunlugune emanet ettim gerekli ilgiyi gosterip cok ilgilendiler iciniz rahat emanet edip gidebilirsiniz hersey icin tesekkurler.

Merve Ardil
Köpek Oteli   08/07/2018

Kesinlikle guvenerek iciniz rahat olarak emanet edebilirsiniz. Kopegimiz ilk dakikadan Fulya hanimla cok iyi anlasti. Hep haberdar edildik ve icimiz cok rahat bir tatil gecirdik. Guler yuzu, sevkati, ilgisi icin binlerce kez tesekkur ederiz.