Hizmet Ver

4 Köpek Oteli Fiyat Teklifi Al, Karşılaştır.

1,099 Köpek Oteli hizmet vermeye hazır.

En İyi 25 Köpek Oteli

İnci Çobanoglu photo

İnci Çobanoglu

24.01.2020

Köpek Oteli Pansiyonu · Sarıyer, İstanbul

Merhaba ismim inci çobanoğlu 35 yaşındayım sizlerde ev ortamın da kedi köpek dostlarımızın bakılmasını isterseniz lütfen bana ulaşın günlük köpek dostlarımızın gezme işlerini de yapabilirim benim de teriyer cinsi bi kızım var 7 yıldır birlikteyiz...

Zeynep  Akay photo

Zeynep Akay

19.01.2020

Köpek Oteli Pansiyonu · Kadıköy, İstanbul

Selam. Ben Zeynep,Kadıköy-Moda da bahçeli bir evde tatlılar tatlısı 6 yasindaki Pablo ve 17 yasindaki Tarcin beraber yaşıyorum. Sizin kızınız/oğunuza da kendiniminkilerden ayırt etmeden bakmaya talibim.

Fatma &Burhan Shn photo

Fatma &Burhan Shn

27.02.2021

Köpek Oteli Pansiyonu · Kepez, Antalya

Merhabalar, Farklı bir bakış açısıyla kurulan butik bir oteliz Instagram sayfamızı ziyaret edebilir ve bize yazabilirsiniz. Sizde çocuğunuzla ,sevgili dostunuzla kafessiz ortamda birebir ilgilenilmesini ve mutlu bir aile ortamı arıyorsanız bize...

Gizem Bekmen photo

Gizem Bekmen

07.10.2019

Köpek Oteli Pansiyonu · Marmaris, Muğla

I ve been feeding dogs and cats for about 15 years. I currently have two large breeds of dogs.Apart from dog feeding, dog training is also available. I do regular jogging with my dogs in line with the request i can count someone in to pack. At the...

Jeyan Kumkale photo

Jeyan Kumkale

04.09.2018

Köpek Oteli Pansiyonu · Bodrum, Muğla

Kendi evi gibi rahat edebileceği bir ortam da kendi çocuğum (köpeğim Behlül :) ile birlikte ufak bir bahçesi olan evimde misafir kabul ediyoruz. Çocuğunuz da bizimle eğlenmek isterse eğer kapımız bütün arkadaşlarımıza açıktır. 🪅🎉🐩🐈‍⬛🎉🪅

Yıldız Kazado photo

Yıldız Kazado

19.08.2019

Köpek Oteli Pansiyonu · Konak, İzmir

Lise yıllarımdan bu yana barınaklardan sahiplendiğim poddle, beagle, golden ve cocker cinslerine baktım. Barınağa getirilen birçok hasta kedi ve köpeği tedavi ettirip geçici yuva oldum ve sahiplendirdim. Geçen yıl köpeğim melek oldu. Şu anda evcil...

Burcu Çalışkan photo

Burcu Çalışkan

03.01.2021

Köpek Oteli Pansiyonu · Kadıköy, İstanbul

Merhaba ben Burcu.Biyoloji mezunuyum 34 yaşındayım.3yıl anaokulu ögretmenliği yaptım.yaklaşık 12 yıldır evcil hayvanlarımla beraber yaşıyorum.Şu an kedi ya da köpek dostum yok fakat evde evcil hayvan bakımı ve köpek gezdirerek geçimimi...

Özberk KIRILMAZ photo

Özberk KIRILMAZ

29.10.2019

Köpek Oteli Pansiyonu · Osmangazi, Bursa

Evimde kendi evinizin ortamını sunacağım köpek pansiyon hizmeti vermekteyim evimde kendi köpeğim hansel(beagle) ile köpeğiniz oyun ihtiyacını giderebilecek bıraktığınız süre boyunca düzenli egzersiz ve yürüyüşler ile bütün ihtiyaçları eksiksiz...

Sibel Yılmaz photo

Sibel Yılmaz

22.10.2018

Köpek Oteli Pansiyonu · Maltepe, İstanbul

Merhaba arkadaşlar yaklaştıkmaltepede ikamet etmekteyiz. Kendi evimizde can dostlarınıza gecici aile olmaktayız misafirlerimizin her daim resimleri videolarını sizinle paylaşmaktayız misafirlerimiz rahat etmesi ve kişisel bakımları için en fazla ...

Aşkın Çelik photo

Aşkın Çelik

12.07.2020

Köpek Oteli Pansiyonu · Edremit, Balıkesir

Balıkesir Edremit Bostancı Mahallesinde bulunan Pet Hotelimizde küçük dostlarımızı ağırlamaktan onur duyarız.Şuan için sadece kedi ve köpek misafirlerimizi ağırlayabiliyoruz. Bahçe hayvanları için özel dış odalarımız Ev içerisinde beslenen...

Yasemin Kübra Kalkan photo

Yasemin Kübra Kalkan

05.11.2019

Köpek Oteli Pansiyonu · Altındağ, Ankara

100 metre karelik kensilerine ait alanları olan bungalov evlerde keyif yapmayı seven patili dostlarimizi bekliyoruz kafes sistemine karşı sürekli serbest kontrol altında ve oyun arkadaşları ile enerjilerini atabilecekleri doğal bir ortam.kucuk ve...

Mine Golcur photo

Mine Golcur

15.10.2017

Köpek Oteli Pansiyonu · Narlıdere, İzmir

Merhabalar. Hayvanlarla aram çok iyidir, Çeşitli dernekler işbirliğiyle ve bireysel olarak sokak hayvanları , sokakta kalmış evcil hayvanların bakımı yuvalandırılması, tedavisi, , barınması, beslenmesi, korunması vb konularında emek verdim . ...

Melih Balkan photo

Melih Balkan

27.05.2020

Köpek Oteli Pansiyonu · Küçükçekmece, İstanbul

Hizmetlerimizi görmek için, sizleri bu profil sayfası ile tanıştırmak isterim. İnstagram/Homeypetevi

Ertan Kale photo

Ertan Kale

24.10.2015

Köpek Oteli Pansiyonu · Melikgazi, Kayseri

Artık sadık dostlarınızı,tatile giderken, nereye bırakacağız diye dert etmeyin. Onları en az sizin kadar sevecek ve önemseyecek bir yuvaları var İster günlük İster haftalık İster aylık Seçim Sizin

Su Yıldız photo

Su Yıldız

19.10.2020

Köpek Oteli Pansiyonu · Çekmeköy, İstanbul

Küçüklüğümden beri evcil hayvan sorumluluğu almış biriyim. Yavru, genç, yaşlı, hasta her türlü petin bakımı hakkında bilgi ve tecrübe sahibiyim. Doğrudan ve dolaylı olarak sokak hayvanları sahiplendirmeleri, beslemeleri yaptım/yapıyorum. Günlük...

Neval Karakoç photo

Neval Karakoç

03.03.2021

Köpek Oteli Pansiyonu · Üsküdar, İstanbul

Merhabalaar. Ev arkadaşımla beraber soyunduk bu işe, profesyonel olarak bir tecrübemiz yok ama halihazırda birçok köpeğe teyzelik ve halalık yapıyoruz. ^^ Öğrenci olduğumuz için düzenli bir hayatımız yok bu sebeple hayvan sahiplenmiyoruz. Göztepe'de...

Nisa  Balcı photo

Nisa Balcı

10.11.2020

Köpek Oteli Pansiyonu · Bodrum, Muğla

Haftada 7 gün/Saatli Köpek&Kedi bakıcılığı, Deneyimli ve Güvenilir bir hayvansever. Kendi evimizde ve bahçemizde minik dostlarınıza kafessiz imkan sağlıyoruz🙌🏻🐶🤍🐈

İzmir Petsitter photo

İzmir Petsitter

28.09.2019

Köpek Oteli Pansiyonu · Narlıdere, İzmir

Patili dostlarınızı güvenle bırakabileceğiniz yada kendi evinde rahatsız olmadan bakılabileceği bir hizmet veriyorum.

Betty Pati photo

Betty Pati

12.08.2018

Köpek Oteli Pansiyonu · Beykoz, İstanbul

BETTY PATİ Merkezimizde ailemizin bir parçası olarak, çocuğumuz gibi gördüğümüz büyük bir sevgi ile büyüttüğümüz dostlarımızı kafes sistemi olmadan kendi evindeymiş gibi hissettirecek şekilde keyifle ağırlıyoruz. 1000 metrekarelik alan içerisinde...

Gözde Yılmaz photo

Gözde Yılmaz

10.05.2019

Köpek Oteli Pansiyonu · Kadıköy, İstanbul

Kadiköye Yoğurtçu parkındaki evimde Weimaraner ve Bordercollie cinsi iki köpeğimle yaşıyorum. 4yıldır dostlarınızı evimde misafir ediyorum. Sahile yakın olduğu için enerjilerini atmaları konusunda hiçbir sıkıntı yaşamıyoruz.

Gül Kodal photo

Gül Kodal

02.09.2017

Köpek Oteli Pansiyonu · Bergama, İzmir

Evimde engelli yuruyemeyen cane corso cinsi asiri sosyal bir kopegim ve kopeklerle sorunsuz yasayan 3 kedim var. Asla kapalı kafeslerde değil, geniş bahçe ortamında geceleri evde kalmak koşuluyla kedi ve köpek misafirlerime sosyalleşerek pansıyon...

Ayı Köpek Oteli photo

Ayı Köpek Oteli

22.11.2019

Köpek Oteli Pansiyonu · Çankaya, Ankara

Merhabalar Ankara Çankaya da can dostum Gündüz ile yaşıyorum. Kendisi çok sevecen, oyuncu ve arkadaş canlısıdır. Sizin de can dostlarınızı kendi yuvalarını aratmayacak şekilde evimde ağırlıyorum ve bu işten müthiş keyif alıyorum. Köpeğinizi asla...

Pet Village Ankara Gürhan photo

Pet Village Ankara Gürhan

01.06.2019

Köpek Oteli Pansiyonu · Çubuk, Ankara

Esenboğa havalimanına 5 dakikalık uzaklıkta, 50 dönüm arazi üzerinde konumlandırılmış tesisimizde; 8 metre kare, bahçeli standart oda ve vip odalarımızda patili dostlarımızı misafir etmekten mutluluk duyarız. 4 farklı oyun ve eğitim alanı olan...

Nagihan Şanlı photo

Nagihan Şanlı

13.08.2020

Köpek Oteli Pansiyonu · Bornova, İzmir

Kedi & Köpeklerimize geniş alanda rahat edebileceyi bir şekilde, güvenle bıraka bilirsiniz. Ayrıca köpek eğitimide yapmaktayız fiyatlarımız müşterilerimiz rahat etmesi için en uygun fiyatdadırlar. herhangibi bir sorunuzda Pati dünyamızı aramanız...

Deniz Çakmak photo

Deniz Çakmak

29.01.2021

Köpek Oteli Pansiyonu · Manavgat, Antalya

Manavgatta yaşayan bir hayvan severim. 10 senedir köpek sahibiyim. son 1 senedir de 1 adet kedim de var. Hayvanlarla çok iyi anlaşırım. Hayvanlarınızla tanışmayı çok isterim

Müşteri Yorumları

Hizmet Vermek İçin Bize Katıl

Armut’ta Köpek Oteli Pansiyonu Hizmeti Nasıl Çalışır?

İhtiyacını Anlat

Köpek Oteli Pansiyonu ihtiyacının detaylarını iyi anlayabilmemiz için birkaç kısa sorumuza yanıt vererek 2 dakika içinde talebini oluştur.

Teklif Al Karşılaştır

Akıllı eşleştirme algoritmamız sayesinde, en iyi hizmet verenlerimizden gelen fiyat tekliflerini görüntüle.

Sana En Uygun Teklifi Seç

Hizmet verenlere sorularını sor, gerçek müşteri referanslarını incele. Sana en uygun teklifi Armut Garantisi ile seç!

Köpek Oteli Pansiyonu için Neden Armut Tercih Edilmeli?

Köpek Oteli Pansiyonu için toplam 1,099 hizmet veren en kaliteli hizmeti sunmak için hazır.

Bu zamana kadar bu hizmet için yapılan 2,661 yorum ve verilen 5 ortalama puan doğru hizmet vereni seçmen için işini kolaylaştırıyor.

Yılda 7,454 kişi Köpek Oteli Pansiyonu için Armut'a güveniyor.

Tüm hizmet verenlerimizin en iyi hizmeti verdiklerinden emin olmak istiyoruz. Gönül rahatlığıyla işini yaptırman için, Armut üzerinden teklif seçtiğin işleri Armut Garantisi kapsamında korumamız altına alıyoruz.

Sıkça Sorulan Sorular

• 1- Sitenizde hizmet talebi oluşturmak için bir ücret ödeyecek miyim?

Tamamen ücretsiz! Talep oluşturmak, teklif almak ve hizmet verenlerle iletişime geçmek tamamen ücretsizdir.

• 2- Tekliflerim Ne Kadar Zamanda Gelecek?

Taleplerin çoğu 30 ila 240 dakika içinde teklif alıyor. Bu süre içinde en uygun teklifleri getirmeyi hedefliyoruz. Gelen teklifleri Armut mobil uygulamaları üzerinden kolaylıkla takip edip değerlendirebilirsin. Teklifler ayrıca e-posta ve sms yoluyla da sana iletilecek. 'Fiyat Teklifi Geldi' bildirimini aldıktan sonra sisteme giriş yaparak teklifleri inceleyebilir ve senin için en uygun olanı seçebilirsin.

• 3- Armut Garantisi Nedir?

Tüm hizmet verenlerimizin en iyi hizmeti verdiklerinden emin olmak istiyoruz. Gönül rahatlığıyla hizmet alman için, Armut üzerinden teklif seçtiğin işler 2.000 TL’ye kadar korumamız altında.

• 4- Hizmet verenlere yapılan yorumlar gerçek mi? Bu yorumları kontrol ediyor musunuz?

Hizmet verenlerimizin profil sayfalarında gördüğünüz yıldızlar ve yorumlar, sadece Armut üzerinden yapılan hizmetlerin sonucunda müşterilerin yazdığı yorumlardır. Bu işlerin gerçekten yapıldığını ve yorumların gerçek olduğunu kontrol ve garanti ediyoruz.