En İyi 25 Köpek Oteli Pansiyonu - Armut

En İyi 25 Köpek Oteli Pansiyonu

4 Köpek Oteli Fiyat Teklifi Al, Karşılaştır.

376 Köpek Oteli teklif vermeye hazır.

4 TEKLİF AL
Atakan Baş

Merhaba. Bahçelievlerde müstakil bir apartmanda yaşıyorum. Mesleğim eğitimcilik olmasına rağmen hayvanları , özellikle köpekleri çok sevdiğimden dolayı evimde köpek pansiyon hizmeti veriyorum. Bu iş dışında hobi gibi bir uğraş benim için. Aynı zamanda da keyifli. Minik dostunuzu belirttiğiniz süre dahilinde ev ortamında misafir ederek , ihtiyaçları doğrultusunda ( yemek , gezdirme , oyun vs. ) vakit geçiriyoruz. Seyahat veya özel günlerinizde dostunuzu emanet edebileceğiniz en iyi adreslerden
Derya Gökçek

BEN KİMİM? Merhaba sevgili pati doslarım. 38 yaşında neredeyse ömrünün tümünü hayvanlarla geçirmiş bir çiftiz 😊. Tüm vaktimizi evde geçiriyor ve 4 ayaklı çocukları çok seviyor olmamız onlara sevgiyle bakma misyonunu üstlenmemize neden oldu diyebilirim. Uzun yıllar farklı cinsten bir çok çocuğa geçiçi yuvalık ve annelik etmişliğim vardı daha sonra tıpkı benim gibi olan eşimi buldum ve evlendik. Sonrasında siz değerli pati ailelerini biraz olsun rahatlatmak, tatile yada iş gezilerine çıkarken "
Kuçu Evi Köpek Oteli&kreş

Bizler Dolunay ve Zeynep. Butun hayatimiz boyunca kopeklerle ic ice olduk. Simdide bahce icinde mustakil evimizin tamamini onlarla paylasiyoruz. Sizler tatile,ise vs. gittiginizde dort ayakli cocuklariniza pansiyon veya gunluk kres olarak hizmet veriyoruz. 100 m2 bahcemizde oyunlar oynuyoruz, kosuyoruz, enerjimizi atiyoruz. Evimizin her kosesi onlara açik. Kopeklerimizin hepimiz icin birer evlat oldugunun bilinciyle hareket ediyoruz. Onlar evimizin dort ayakli sevimli cocuklari. Gozunuz arkad
Bilge Güvener

4 Ayaklı tüm canları evlat kabul etmiş ve çocuklarımıza her şeyin en iyisini sunmak isteyen bir aileyiz. Bizi web sayfamız facebook instangram youtube üzerinden takip edebilirsiniz. Antalya Pet pansiyon konseptini oluştururken evlatların konforunu en üst düzeyde tuttuk. 300 m2 üzerine kurulu 3 katlı evimizde evlatların bahçemizde özgürce hareket ettiği ,Bizimle birlikte Tv izlediği ,birlikte uyuduğu anne babasının eksikiliğini hissetmeyeceği evimizde onlar için ayrı bölümler yoktur. Evlatl
Sertac Alkan

Her zaman insanların sevdikleri ve benimsedikleri, güne güzel başlamalarını sağlayan işleri yapması taraftarı olmuşumdur. Benim bu işi yapmak istememdeki en büyük neden de buydu. Onların mutluluğu benim de mutluluğumdu. Çocukluğumdan beri hayvanlarla ve özellikle köpeklerle çok zaman geçirmiş biri olarak, şu anda 9 yaşında olan kendi köpeğim Lucky nin de ihtiyaçlarını gözlemleyerek ve bu ihtiyaçları karşılamak için yaşadığım bazı zorlukların ortaya çıkması sonucunda Islakburun Pet Otel i hayat
Şado Pet Otel

Evimde ailem ile en iyi şekilde hizmet vermekteyiz.Köpeğinizin dilediği gibi dolanıcağı ve rahat edebileceği ortam mevcuttur.Maçka parkı evimin yakınında olup köpeğinizi her sabah akşam yürüyüşe çıkartabileceğim ortam mevcuttur.
Puglife Otel

Merhaba, kendi eviniz rahatlığında , köpek dostlarımızı misafir edeceğimiz, sizin belirlediğiniz mama saatlerinde beslenmesini sağlayıp günlük aktivitelerini sağlayabilceğimiz imkanlarla köpeklerinize bakmaktan mutluluk duyarız :)
Köpeğim Butik Hotel

Bir düştü benim ki, En çok keyif aldığım işi yapmak. Ben dört ayaklılara gönül verdim. Onlarla ilgili ne yapabilirim? Sonra kendi ihtiyaçlarımı düşündüm. Ne olsaydı hayatım daha kolay olurdu? İhtiyaç duyduğum hizmetleri sunmaya karar verdim. Ve bu yola çıktım. Verdiğim her hizmette emin olun kendi çocuklarıma bakar gibi bakacağım. ÇOCUKLARINIZ ÇOCUKLARIMDIR… Bir gün karşılaşana kadar sevgiyle kalın…
Elif Meriç

İki kişi yaşadığımız bahçeli evimizde kendi köpeklerimiz hariç zaman zaman şehir dışına çıkan yakınlarımızın köpeklerine bakarak bu işe ilk adımı attık ve bu bakım işlerini daha genele yayarak sizlere hizmet vermeye karar verdik. Böylece kendi pet pansiyonumuzu oluşturduk. Siz değerli misafirlerimize ve evlatlarınıza kapımız daima açıktır.
Göknur Çeliker

Evimde köpeğinize dadılık etmekten mutluluk duyarım. Köpekler çok hisli hayvanlardır onları kafes içinde tutmak hapsedilmiş ve terkedilmiş hissi yaratır ama benim evimde aile ortamında bunu hissetmesi mutsuz olması imkansız ,tıpkı evinde gibi mutlu olacak tabi bende çok mutlu olurum ,bana güvenip sizde gideceğiniz yerde huzurlu ve mutlu olun gözünüz arkada kalmasın .🐶Maltepe Küçükyalı da oturuyorum.
Burhan G.

Merhaba , Bostanlı sahilde 7 24 faaliyet gösteren kliniğimizde ve Çiğli’de 3 katlı müstakil bahçeli evimizde, serbest ve odalarda , 7 24 ulaşıp bilgi ve fotoğraf alabileceğiniz şekilde ufaklıklara hizmet vermekteyiz. Araçla gelip teslim alabiliriz.Detaylar ve örnek fotograflar için lütfen iletişime geçiniz . Vet. Hek. Burhan Gök.
Dogs Groove

Ev ortaminda kopek konaklama hizmeti ile ilgili detayli bilgi almak icin bizlere mesaj atabilirsiniz.
Kartopu Köpek Pansiyonu

Bayramoğlundaki müstakil bahçeli evimizde kendi köpeklerimiz ve misafir köpeklerimizle çok egleniyoruz.ister evin içinde ister bahçede bol bol oynuyorlar. resimlerdede göreceğiniz gibi yorgunluktan nereyi bulurlarsa orada uyuyorlar.istenirse onları evlerinden alıp evlerine geri götürüyoruz.
Efecan Keserbi

Karsiyakada kendi evimde pansiyon hizmeti vermekteyim 5 yıldır bu işi yapıyorum aile ortamında bakıyorum gelip görebilirsiniz herzaman telefonum 7 24 açıktır pansiyon ve gezdirme işlerinde yardimci olmak isterim beni tercih ederseniz pişman olmazsınız işime kesinlikle fazlasıyla özen gösteriyorum ☺
Mayapetotel

Otelimiz Bahçeşehir 1. Kısımda bulunmaktadır 1000 m2 bir alan üzerinde bulunan 4 katlı bir villadan oluşmaktadır 700 m2 açık oyun parkımız bulunmaktadır odalarımız ev tipi döşenmiş olup koltuklar ve yataklar mevcuttur kafes sistemi yoktur sosyallik durumlarına göre gruplara ayrılıp odalarda konaklatıyoruz periyodik saatlerde gruplar halinde oyunlar oynatıyoruz
Gmz Ztrk

İstanbul un kalbi Mecidiyeköy de pati dostlarımızın konaklama ihtiyacını karşılamak amacı ile müstakil, kapalı geniş bahçeli, sıcak yuvamızı tüm pati dostlarımızın hizmetine sunuyoruz. Amacımız siz iş seyahatinizi, tatilinizi yaparken gözünüz arkada kalmadan patinizin mutlu,huzurlu, güven içinde, sıcak bir yuva da konaklama, beslenme, oyun ihtiyaçlarını karşılayarak sizin yokluğunuzu aratmamak. Sizlerden beklentimiz; patimizin uysal olması, sağlık probleminin olmaması, aşılarının tam olmasıdı
Lara Dog Kennel

NEDEN BİZİ TERCİH ETMELİSİNİZ? Köpek sahibi olan kişiler zaman zaman çeşitli sebeplerden dolayı köpeklerinden ayrılmak zorunda kalabilirler. Geçici olarak köpeklerini emanet edebilecek güvenilir mutlu bir yuva arayışına girerler. İşte biz bu sırada devreye giriyoruz. Sevimli dostlarınızı gözünüz arkada kalmadan gönül rahatlıyla bize emanet edebilmeniz için her gün daha fazla çalışıyoruz. Profesyonel köpek pansiyon hizmeti veren çiftliğimiz Lara Dog Kennel - 20 köpek kapasiteli, geniş Avru
Mustafa Demir

Dostunuz Evinizde ki güveni ve sevgiyi burada bulacaktır. Konaklarken aynı zamanda temel eğitimleride öğrenebilir :) Sabah ve akşam yürüyüşleri, park alanında oyunlar ile eğlenceli bir ortam dostlarınızı bekliyor. Evin her köşesinde rahatça zaman geçirebilirler. Not.: Kesinlikle kafes ortamı konaklama yapılmamaktadır. Not.: 7 24 istediğiniz saatlerde fotoğraf ve video talep ederek dostunuzu takip edebilirsiniz. Misafirlerimiz 1. Kivi 2. Ricky 3. Muncur 4. Tarçın 5. Whiski 6. Kafi
Attalıa Dog Clup

Merhabalar. Yillardir beslemis oldugum kopeklerimi cocuklarimdan ayirmaksizin onlarin keyfi icin seferber olmusumdur. Son zamanlarda bu dusuncemi sadece kendi kopeklerim icin degil diger kopeksever dostlarin can dostlari icinde yapabilecegimi dusunerek profosyonel anlamda bunu yapmak kollari sivadik ve guzel bir tesisi yaptik. Sizlerin cocuklarinizla gelerek hem guzel vakit gecirmek hemde can dostlarinizin stresten uzak hijyenik ve ferah bir ortamda agirlamaktan seref duyariz
Cyprus L.

Merhaba, Köpeğinize ev ortamında çok büyük bir ilgi ve şefkat ile dilediğiniz kadar bakabiliriz.Aynı anda en fazla 2 evcil bakılabilir.
Yaren Ak

Evimde 5 yaşında cocker cinsi köpeğim var. Babamla birlikte yaşıyorum ve evimiz 3 odalı. Köpeğim sosyal ve diğer köpeklerle genelde arası iyidir. Babam ve ben hayvanları cok seviyoruz ve babam haftada bir gün evde olmuyor. Bu şekilde ev dostunuz için rahat bir ortam olacaktır. Okuldan öğlen saati dönüyorum ve ilgilenebilirim. Yalnız, kendim gezdireceğim için zor ve iri yapılı dostlarımızı malesef kabul edemiyorum. Evimizin yanında park var ve tuvalet eğitimi olduğu sürece sabah ve akşam olmak ü
Akem Köpek Oteli Ve Eğitim

AKEM Köpek Oteli, Alanya merkeze çok yakın lokasyonda geniş alanı ile köpek pansiyonu ve eğitimi hizmeti vermektedir. 10m2 lik, hepside geniş kendi bahçesine sahip, ısıtmalı ve güvenli kafeslerimiz bulunmaktadır, gün içerisinde köpeklerimiz kendi bahçelerinde bakılmaktadır. Antlaşmalı veterinerimizin kontrolünde olan çiftliğimizde tüm sağlık ve hijyen koşulları titizlikle takip edilmektedir. Internet üzerinden köpeğinizi 7 24 izleyebilirsiniz.
İlayda Kök

Merhaba:) Kadıköy modadaki evimde sahiplendiğim bir kedi bir köpek 2 dostumla birlikte yaşıyorum.evimiz apartman dairesi ama salondan acılan 40metrekare kadar bir bahçemiz var.köpeğim 3yaşında dişi golden(kısır).Dostlarınızı ihtiyacınız olduğunda evimde agırlamaktan mutluluk duyarım.Bütün gün evdeyim dolayısıyla onlara ayırabilecegim sınırsız vaktim var.Yürüyüş,tuvalet molası,beslenme gibi detaylarıysa sizin isteğinize göre planlıyorum. Dostunuzu ağırlamaktan büyük mutluluk duyarım:) {Son aldı
Petgiller Kedi Köpek Oteli & Kreş

Merhaba yıllardır hayvanlarla içiçe yaşadığımdan; özellikle şehirdışına gideceğim zamanlarda gözüm arkada kalmadan çocuklarımı kime emanet edeceğim sorusu hep kendime sordum durdum.Şehirdışına çıkışlarım bu yüzden hep kabusa dönüştü .Şimdi çok rahatım aynı şekilde hayvansever dostlarında rahat etmesi için onlara bu hizmeti sunuyorum. Köpeklerimiz ve kedilerimizle beraber doğa ile içice sessiz sakin yaşadığımız bu ortama; dilerseniz sizin çocuklarda katılabilir. Kafes gibi bir ortama kapatılmad
Elit Kennel Club

İstanbul Şile de yeşillikler içinde 3 adet triplex villa ve pet havuzumuzla dostlarınıza konaklama, sosyalleşme ve rahatlama imkanı sağlıyoruz.Dostlarınıza özenle bakan aynı zamanda onlara ev konforu sağlayan , alanında uzman bakıcılar gözetiminde samimi sıcak bir otel düşünün, işte tam olarak bunu gerçekleştiriyoruz.
Hizmet Vermek İçin Bize Katıl

Müşteri Yorumları

Köpek Oteli   27/09/2017

Elif hanıma çok teşekkür ediyoruz. Hiç gözümüz arkada kalmadı. 15 gün boyunca kızımızı kendi çocuklarından ayırmadı. Her gün fotoğraf ve videolarla bizi hiç merakta bırakmadı. O gönderilerde kızımızın mutluluğunu gördükçe bizde çok mutlu olduk. Elif hanıma ne kadar teşekkür etsek az. İş olarak görmeyip severek yaptığı çok belli. Gösterdiği ilgi alakanın bi ücret karşılığı olamaz çünkü. Elif hanımın gönderdiği fotoğraflardan nasıl mutlu olduğu belli 🙂

Tanju Zerrin
Köpek Oteli   26/09/2017

çok ilgili ve çok alakali. sağolsun herdurumda bizimle kontakt halinde idi. Köpeğimizle çok iyi ilgilendi ( nerdeyse bizi unutuyordu köpeğimiz :)) ) artik ihtiyacımız olduğunda kime emanet edeceğimizi biliyoruz.

Furkan KADIOĞLU
Köpek Oteli   28/08/2017

Patiyuvam, son derece başarılı. İstanbul şartlarında komşu illerinde bile köpeğinizin bulamayacağı standartları sunuyor. Sık sık köpeğimizin fotoğraflarını hem whatsappdan aldık, hem de instagram sayfasından takip ettik. Yine görüşmek üzere.

Tayfun Aşcıoğlu
Köpek Oteli   26/07/2017

Öncelikle eğer köpeğinize sizden daha iyi bakabilecek birisi varmı sorusuna cevap arıyorsanız mutlaka Bilge Güvenerek ile tanışmanız lazım.Biz henüz kızımızı teslim almadık ancak bıraktığımız günden bu saate kadar gözümüz arkada kalmaması için ne yapılması gerekiyorsa yapıldı.Antalya da minik dostlarınız için bit yuva arıyorsanız doğru yer olduğuna inanıyorum.

Fırat Aydoğ
Köpek Oteli   18/07/2017

Sibirya kurduma bir hafta boyunca bakan İlayda Hanım oldukça sıcak kanlı ve güler yüzlüydü. İletişimimiz sorunsuzdu. Köpeğimin alışkanlıkları ve benim ona nasıl bakılmasını istediğime dair, daha önce hiçbir bakıcının sormadığı önemli soruları sorarak bilgi aldı. Seyahatim boyunca, kendisine "zahmet etmeyin lütfen" dememe rağmen günlük olarak kızımın fotoğraf ve videolarını göndermesi iç rahatlatıcı ve güzeldi. Almaya gittiğimde köpeğim beni çok mutlu ve keyifli karşıladı. Çok teşekkürler!