4 Köpek Oteli Fiyat Teklifi Al, Karşılaştır.

960 Köpek Oteli hizmet vermeye hazır.

BAŞLA

En İyi 25 Köpek Oteli

Gizem Sarıbaş

Merhabalar. Seve seve bakarız yavrunuza. 25 yaşındayım. Yerel Hayvan Koruma Görevlisi ve Veteriner Teknikeriyim. Beylikdüzü Gürpınarda müstakil bahçeli villamızda bakım hizmeti veriyoruz. Diğer pansiyonlardan farkımız, kalabalık bir ortamımız yok. Ortalama 4 5 köpüşümüz oluyor aynı anda genelde. Bu sayede onlara en kaliteli şekilde özel ilgi sevgi ile ev ve aile ortamında bakıyoruz. Günde en az 3 4 saat bahçede vakit geçirip eğlenerek enerjimizi atıyoruz. Köpeğinizin ırkına, cinsiyetine, yaşına
Deniz Esen

Şemiklerde tek başıma yaşıyorum. Yurtdışında uzun süre köpek sahibiydim ve ayni zamanda bakicilikta yaptım. Yaşar üniversitesinde hayvanları koruma topluluğunda aktif görev yapıyorum, sokak köpeklerine bakıyoruz. Her zaman onlarla oynamayı vakit gecirmeyi sevmişimdir.
Pet Village Ankara Gürhan

Esenboğa havalimanına 5 dakikalık uzaklıkta, 50 dönüm arazi üzerinde konumlandırılmış tesisimizde; 8 metre kare, bahçeli standart oda ve vip odalarımızda patili dostlarımızı misafir etmekten mutluluk duyarız. 4 farklı oyun ve eğitim alanı olan tesisimizde yazları Köpek havuzu hizmeti de vermekteyiz. Ayrıca Pet taksi hizmetimizle dostlarımızı evlerinden alıp tatil sonrası tekrar evlerine bırakabiliyoruz. instagram/facebook petvillageankara
Sibel Yılmaz

Merhaba arkadaşlar yaklaştık yıldır küçükyalıda ikamet etmekteyiz. Kendi evimizde can dostlarınıza gecici aile olmaktayız misafirlerimizin her daim resimleri videolarını sizinle paylaşmaktayız misafirlerimiz rahat etmesi ve kişisel bakımları için en fazla misafirimiz konaklamaktadır. Gözünüz arkada kalmadan bırakabileceğiniz bir yuva. hem sizin tatiliniz güzel geçsin hem onlar mutlulukla sizi beklesin dilerseniz telefon numarasından ulaşabilirsiniz 😊🤗
Hazal Demir

Caninizdan bir parça olan Canlarınızı güvenle emanet edebileceğiniz,Kendi evinden farksız bir ortam. Birebir özel sevgi ve ilgi garantisi :) Gözünüz arkada kalmadan, gönül rahatlığıyla şehir dışı, yurt dışı turlarınıza çıkabilirsiniz :)
Mine Golcur

Merhabalar. Hayvanlarla aram çok iyidir, Çeşitli dernekler işbirliğiyle ve bireysel olarak sokak hayvanları , sokakta kalmış evcil hayvanların bakımı yuvalandırılması, tedavisi, , barınması, beslenmesi, korunması vb konularında emek verdim . Uzun zaman köpek ve kedi bakımında tecrübe edindim, baktığım , geçici yuva olduğum hayvanların her birinin hayatımda bıraktığı anılar en güzel anlarımı oluşturdu. Kendi evcil hayvanıma bakarken yaşadığım sıkıntılardan dolayı uzun zaman bu işi tamamen
Hayriye T

Tatil ve iş seyahatlerinizde can dostlariniza evimde sizin kadar iyi bakarim.15 yil kopek baktim.Evim bahçelidir.
Gizem Bekmen

I ve been feeding dogs and cats for about 15 years. I currently have two large breeds of dogs.Apart from dog feeding, dog training is also available. I do regular jogging with my dogs in line with the request i can count someone in to pack. At the same time, I live at home with my dogs and in case of need, I also provide hosting services for your dogs. Apart from the dog, I can host your cat friends at my home or feed where it live. Yaklaşık 15 yıldır köpek ve kedi besliyorum.Şu anda 2 a
Izmirpatileri Petpansiyon

Merhaba. instagram: izmirpatileripetpansiyon 💫 . . Bodrumdan sonra simdi Izmirde bahceli evimizde kopegimizle birlikte yasiyoruz.ihtiyac aninda cocuklarimizi birakicak bir yer bulamadigimiz ve evdeki nufusta giderek arttigindan dolayi sizde cocuklarinizi bize emanet edebilirsiniz ev icinde odalarimizda bize eslik edebilecek ve evdeki köpüsler sayesinde sosyallesebilecekler . Duzenleri bozulmasin diye sizin istediginiz saatlerde gezdiriyoruz ve egitimi yoksa tuvalet egitimi veriyoruz . A
Aşkım Tuğçe  Öztekin

Aşkım Tuğçe Öztekin

Köpekleriniz siz yokken ev ortamında daha huzurlu olsun. Veteriner kafeslerinden çok daha iyi bir seçenek veya çok pahalı köpek pansiyonlarından ? :) köpek konusunda çok deneyimliyim her an bana ulaşıp köpeğinizi görebilirsiniz.
İnci Çobanoglu

Merhaba ismim inci çobanoğlu 35 yaşındayım sizlerde ev ortamın da kedi köpek dostlarımızın bakılmasını isterseniz lütfen bana ulaşın günlük köpek dostlarımızın gezme işlerini de yapabilirim benim de teriyer cinsi bi kızım var 7 yıldır birlikteyiz 🤗🤗🤗🐦🐺🐕🐩🐈
Herkül Herkül Köpek Sevgi

10 yıldır köpek bakmaktayız.Guven bizim için birincil derecede önemli.Onlar bizim dostlarımız.Profosyonel hizmet,en önemlisi sevgi ve cüzzi rakamlar hizmetimizin ayrıcalığıdır.Biz hayvan dostlarımızı çok seviyoruz. Dostunuzun maması,varsa ilacı, karnesi oyuncakları muhakkak gereklidir.Cinsi ve cinsiyetini belirtiniz.
Enis Dekçi

Balıkesir Üniversitesi Veteriner Fakültesi öğrencisiyim. Aktif olarak bir evcil hayvanım da var. Dostlarınıza en iyi bakımı sağlamak istiyorum.
Ayça Kaya

Dostlarınızı bize gönül rahatlığıyla emanet edebilirsiniz evimizin bir odası tamamen dostumuza ait oluyor. evde istediği gibi dolanabiliyor. eşim hep evde olduğundan asla kafese kapatan yerlerden değiliz.
Kutay Özkan

İzmir Köpek Oteli Sadık dostunuzu bırakacak güvenilir bir geçici yuva arıyorsanız size yardımcı olabiliriz. Evinizin sadık ve sevimli dostlarına sizin eksikliğinizi hissettirmeden misafir ediyoruz. Gelen her misafirimiz gün içerisinde özgürce dolaşmaktadır ve ihtiyaçları düzenli sağlanmaktadır. Kendi köpeklerimizin de içinde bulunduğu tecrübeli ekibimiz sayesinde misafirimiz günün hiçbir saatinde yalnız kalmaz.
Mehmet Emre Özü

-Kedi -Köpek -Kemirgen Konularında tecrübeli ve özveriliyim. Evcil hayvanınızın konforlu ve huzurlu geçici yuvası olmak beni çok mutlu eder. Sık sık fotoğraf atacağımdan ve iletişim halinde kalacağımızdan şüpheniz olmasın.
Hayat Ateş

Merhaba,ben Kadikoy Moda da yasiyorum uzun zamandir ev pansiyon yapiyorum iki kopekten fazla almiyorum.Bu işe kopegime arkadas olmalari icin basladım.Evim bahceli bahce bana ait ve tamamen guvenli.Havanın guzel oldugu saatlerde uzun uzun bahçede oluyoruz.Bunun dısinda sabah en az 2 saat moda sahilde oyun ve yuruyus yapiyoruz aksamlari ise sadece yuruyus yapiyoruz Evim 3 odali isteyen istedigi yerde yatiyo cogu benim yattigim odayi tercih etsede😀Köpekler kafalarina gore takiliyorlar, istedikle
İsmail Demir

Başkent Köpek Oteli olarak ; Mümkün oldugunca sahipsiz sokak kopeklerinin beslenmesi ; İhtiyacı olan kişiler için gecici köpek bakım hizmetinin verilmesi, Pet Taksi servisi yapılmaktadır,Uzman vetenir hekim ile hayvan kontrolü. Yardıma ihtiyaç olan sokak köpekleri için toplanan yardımların bölgemizdeki hayvanların kendi yerlerinde baslenmesi yapılmaktadır. Milli degerimiz olan Kangan Cinsi Köpeklerin Soyunun devamını sağlamak için üretimi yapılıp uygun gördüğümüz kişilere sahiplendirme yapılmak
Zeynep  Akay

Zeynep Akay

Selam. Ben Zeynep,Kadıköy-Moda da bahçeli bir evde tatlılar tatlısı Pablo yla beraber yaşıyorum. Sizin kızınız/oğunuza da Pablo dan ayırt etmeden bakmaya talibim.
Yıldız Kazado

Lise yıllarımdan bu yana barınaklardan sahiplendiğim poddle, beagle, golden ve cocker cinslerine baktım. Barınağa getirilen birçok hasta kedi ve köpeği tedavi ettirip geçici yuva oldum ve sahiplendirdim. Geçen yıl köpeğim melek oldu. Şu anda evcil hayvanım yok. Kafes olmadan, kendi evindeki rahatlığı sağlayarak dostlarınıza yuva sıcaklığı ve sevgisi verirken elde ettiğim gelirle ihtiyaç duyan yerlere mama katkısı sağlıyorum. Referans için http://www.facebook.com/candostupetpansiyon yada https
Zeynep Tuncay

Merhaba bostanlıda oturuyorum üniversite öğrencisiyim boş zamanlarımda hayvanlarla ilgilenmeyi seviyorum
Kübra  Bitmez

Kübra Bitmez

100 metre karelik kensilerine ait alanları olan bungalov evlerde keyif yapmayı seven patili dostlarimizi bekliyoruz kafes sistemine karşı sürekli serbest kontrol altında ve oyun arkadaşları ile enerjilerini atabilecekleri doğal bir ortam.kucuk ve büyük ırklar için ayrı odalar ve alanlar mevcuttur
Melih Balkan

Hizmetlerimizi görmek için, sizleri bu profil sayfası ile tanıştırmak isterim. İnstagram/Homeypetevi
Islakburun Petotel

Her zaman insanların sevdikleri ve benimsedikleri, güne güzel başlamalarını sağlayan işleri yapması taraftarı olmuşumdur. Benim bu işi yapmak istememdeki en büyük neden de buydu. Onların mutluluğu benim de mutluluğumdu. Çocukluğumdan beri hayvanlarla ve özellikle köpeklerle çok zaman geçirmiş biri olarak, şu anda 9 yaşında olan kendi köpeğim Lucky nin de ihtiyaçlarını gözlemleyerek ve bu ihtiyaçları karşılamak için yaşadığım bazı zorlukların ortaya çıkması sonucunda Islakburun Pet Otel i hayat
Özberk KIRILMAZ

Evimde kendi evinizin ortamını sunacağım köpek pansiyon hizmeti vermekteyim evimde kendi köpeğim hansel(beagle) ile köpeğiniz oyun ihtiyacını giderebilecek bıraktığınız süre boyunca düzenli egzersiz ve yürüyüşler ile bütün ihtiyaçları eksiksiz giderilcektir hayvanlar herşeyimiz onları bunu iş için değilde sevgi için yapanların ellerine teslim edin -YETİŞKİN KÖPEKLERiN KISIRLAŞTIRILMIŞ OLMA ŞARTI VARDIR -SÖZLEŞME İLE KONAKLATILICAKLARDIR -KALACAĞI SÜRE İÇERİSİNDE KENDİ MAMASINI BIRAKILMASI VE
Hizmet Vermek İçin Bize Katıl

Müşteri Yorumları

Alper Akay
Köpek Oteli   08/08/2020

Son derece profosyonel, güvenilir, nazik ve bir sonraki ihtiyaçta da güvenle hizmet alabileceğime emin olduğum bir yer

Simin Esener
Köpek Oteli   29/07/2020

Zeynep hanım köpeğim kalırken kustuğu için ona lapa yapıp kendi peti gibi özenle baktı. Hem köpeğim hem ben çok memnun kaldık. 🙂

Petek Göçer
Köpek Oteli   27/07/2020

Şans kızım 6 gün kaldı ve sürekli bilgi aldık. İçimiz gayet rahattı. Çok da sevilerek bakılmış. Teşekkür ederiz :))

Ahmet Burak Ceylan
Köpek Oteli   24/07/2020

Yağmur harika bir insan ve köpekleri çok seviyor. Ev ortamında köpeğimize adeta bizden daha iyi baktı diyebilirim. Düzenli olarak gönderdiği resim ve videolarla köpeğimizin biz yokken ne kadar güzel bir tatil yaptığına şahit olduk. :) Bundan sonrası için oğlumuzu bırakabiliceğimiz bir yer olduğunu bildiğimiz için çok mutluyuz. Yağmura çok teşekkür ediyorum ve gönül rahatlığıyla herkese tavsiye ediyorum.

Salih GEÇAL
Köpek Oteli   11/04/2020

Kendisiyle hiç bir iletişim sorunu olmadan tam vaktinde köpeğimi almak için buluşma noktasına geldi. Her istediğimde fotoğraf atarak yardımcı oldu. Köpük'ü aldığımda çok mutluydu. Gönül rahat ile köpeğinizi emanet edebilirsiniz.

Kerim Şare
Köpek Oteli   23/03/2020

Derya hanim ve esi harika insanlar, cok tatli ve misafirperverler. Kopekleri samimi olarak seviyorlar. Bize hergun fotograf ve videolar gonderdiler ve kopegimiz normal kopek otellerine nazaran orada cok daha mutluydu. Kesinlikle tavsiye ediyoruz, ya da pek tavsiye etmiyoruz diyelim ki bizim kopegimiz orda kalabilsin :)

Şadan Baran
Köpek Oteli   27/02/2020

Zeynep Hanim cok guleryuzlu ve anlayisliydi. Oglusumu hiç bu kadar gozum arkada kalmadan, icim rahat birakamamistim daha once. Bulusma saatleri, ihtiyaclarin belirlenmesi, bilgi ve fotograf paylasimi konusunda disiplinli ve bilincli. Kendisiyle tanistigim icin cok memnunum ve kesinlikle oneririm.

Neslihan Kuşhan
Köpek Oteli   09/02/2020

Nuray hanımın verdiği bilgilerle oğlumu içim rahat bi şekilde bıraktım üç gün boyunca gözüm arkada kalmadı oğlum eve çok mutlu döndü☺️☺️