En İyi 25 Köpek Oteli Pansiyonu - Armut

En İyi 25 Köpek Oteli Pansiyonu

4 Köpek Oteli Fiyat Teklifi Al, Karşılaştır.

356 Köpek Oteli teklif vermeye hazır.

4 TEKLİF AL
Atakan Baş

Merhaba. Bahçelievlerde müstakil bir apartmanda yaşıyorum. Mesleğim eğitimcilik olmasına rağmen hayvanları , özellikle köpekleri çok sevdiğimden dolayı evimde köpek pansiyon hizmeti veriyorum. Bu iş dışında hobi gibi bir uğraş benim için. Aynı zamanda da keyifli. Minik dostunuzu belirttiğiniz süre dahilinde ev ortamında misafir ederek , ihtiyaçları doğrultusunda ( yemek , gezdirme , oyun vs. ) vakit geçiriyoruz. Seyahat veya özel günlerinizde dostunuzu emanet edebileceğiniz en iyi adreslerden
Şado Pet Otel

Evimde ailem ile en iyi şekilde hizmet vermekteyiz.Köpeğinizin dilediği gibi dolanıcağı ve rahat edebileceği ortam mevcuttur.Maçka parkı evimin yakınında olup köpeğinizi her sabah akşam yürüyüşe çıkartabileceğim ortam mevcuttur.
Ünal Bozyurt

POYRAZ KÖPEK OTELİ Köpek dostunuzun da tatile çıkmaya siz onunla değilken her zamanki rahatını ya da daha fazlasını yaşamaya hakkı olduğuna inanıyoruz. Bu yüzden Büyükçekmece Kumburgaz da köpeklerinizin evde ki kadar rahat bir konforda yaşayabileceği bir köpek oteli yaptık. Yüksek duvarlarla çevrili tamamen yeşillikler içerisinde doğayla iç içe köpeklerinizin yaşayacağı şık, rahat, koltuklu ve yataklı bir otele dönüştürdük.

Köpek otelimizde , köpeğinizin belki de hiç yaşamadığı kadar ö
Mustafa Demir

Dostunuz Evinizde ki güveni ve sevgiyi burada bulacaktır. Konaklarken aynı zamanda temel eğitimleride öğrenebilir :) Sabah ve akşam yürüyüşleri, park alanında oyunlar ile eğlenceli bir ortam dostlarınızı bekliyor. Evin her köşesinde rahatça zaman geçirebilirler. Not.: Kesinlikle kafes ortamı konaklama yapılmamaktadır. Not.: 7 24 istediğiniz saatlerde fotoğraf ve video talep ederek dostunuzu takip edebilirsiniz. Misafirlerimiz 1. Kivi 2. Ricky 3. Muncur 4. Tarçın 5. Whiski 6. Kafi
İlayda Kök

Merhaba:) Kadıköy modadaki evimde sahiplendiğim bir kedi bir köpek 2 dostumla birlikte yaşıyorum.evimiz apartman dairesi ama salondan acılan 40metrekare kadar bir bahçemiz var.köpeğim 3yaşında dişi golden(kısır).Dostlarınızı ihtiyacınız olduğunda evimde agırlamaktan mutluluk duyarım.Bütün gün evdeyim dolayısıyla onlara ayırabilecegim sınırsız vaktim var.Yürüyüş,tuvalet molası,beslenme gibi detaylarıysa sizin isteğinize göre planlıyorum. Dostunuzu ağırlamaktan büyük mutluluk duyarım:) {Son aldı
Bilge Güvener

4 Ayaklı tüm canları evlat kabul etmiş ve çocuklarımıza her şeyin en iyisini sunmak isteyen bir aileyiz. Bizi web sayfamız facebook instangram youtube üzerinden takip edebilirsiniz. Antalya Pet pansiyon konseptini oluştururken evlatların konforunu en üst düzeyde tuttuk. 300 m2 üzerine kurulu 3 katlı evimizde evlatların bahçemizde özgürce hareket ettiği ,Bizimle birlikte Tv izlediği ,birlikte uyuduğu anne babasının eksikiliğini hissetmeyeceği evimizde onlar için ayrı bölümler yoktur. Evlatl
Marsel Veteriner Kliniği

Marsel Veteriner Kliniği olarak koruyucu hekimliği sonuna kadar desteklemekteyiz. Tüm aşılama ve parazit mücadelesi kliniğimizde en uygun ve sağlıklı koşullarda gerçekleştirilmektedir. Bodrum’un en yeni ve donanımlı veteriner kliniği olarak, kliniğimizde aklınıza gelebilecek türlü müdahale Cerrahi Doktorasını yapmakta olan Veteriner Hekim Cahit Gürsel BELLEK tarafından yapılabilmektedir. Bugüne dek yaklaşık 5000 ameliyatta bulunana hekimimiz; fiziki, maddi ve manevi koşulları göz önünde bulund
Kuçu Evi Köpek Oteli&kreş

Bizler Dolunay ve Zeynep. Butun hayatimiz boyunca kopeklerle ic ice olduk. Simdide bahce icinde mustakil evimizin tamamini onlarla paylasiyoruz. Sizler tatile,ise vs. gittiginizde dort ayakli cocuklariniza pansiyon veya gunluk kres olarak hizmet veriyoruz. 100 m2 bahcemizde oyunlar oynuyoruz, kosuyoruz, enerjimizi atiyoruz. Evimizin her kosesi onlara açik. Kopeklerimizin hepimiz icin birer evlat oldugunun bilinciyle hareket ediyoruz. Onlar evimizin dort ayakli sevimli cocuklari. Gozunuz arkad
Gözde Yılmaz

Merhaba, Kadikoyün yogurtcu parkina yuruyerek 5dakika mesafede olan evimde sevimli dostlarimiza ev sahipligi yapmaktan mutluluk duyarim. 8yildir kopek besliyorum, tek yasiyorum, isimi evden yaptigim icin gun icerisinde surekli evdeyim, iki tane son derece sosyal ve oyuncu disi kopegim var. Sokak hayvanlarina gecici yuvalikta yapiyorum. En fazla 2 dostumuzu evime alabilirim kendi kopeklerimden oturu daha rahat ilgilenebilmek acisindan. Hergun kendi kopeklerimle birlikte Moda sahilde sosyallikle
Ertan Kale

Artık sadık dostlarınızı,tatile giderken, nereye bırakacağız diye dert etmeyin. Onları en az sizin kadar sevecek ve önemseyecek bir yuvaları var İster günlük İster haftalık İster aylık Seçim Sizin
Burhan G.

Merhaba , Bostanlı sahilde 7 24 faaliyet gösteren kliniğimizde ve Çiğli’de 3 katlı müstakil bahçeli evimizde, serbest ve odalarda , 7 24 ulaşıp bilgi ve fotoğraf alabileceğiniz şekilde ufaklıklara hizmet vermekteyiz. Araçla gelip teslim alabiliriz.Detaylar ve örnek fotograflar için lütfen iletişime geçiniz . Vet. Hek. Burhan Gök.
Elif Meriç

İki kişi yaşadığımız bahçeli evimizde kendi köpeklerimiz hariç zaman zaman şehir dışına çıkan yakınlarımızın köpeklerine bakarak bu işe ilk adımı attık ve bu bakım işlerini daha genele yayarak sizlere hizmet vermeye karar verdik. Böylece kendi pet pansiyonumuzu oluşturduk. Siz değerli misafirlerimize ve evlatlarınıza kapımız daima açıktır.
Köpeğim Butik Hotel

Bir düştü benim ki, En çok keyif aldığım işi yapmak. Ben dört ayaklılara gönül verdim. Onlarla ilgili ne yapabilirim? Sonra kendi ihtiyaçlarımı düşündüm. Ne olsaydı hayatım daha kolay olurdu? İhtiyaç duyduğum hizmetleri sunmaya karar verdim. Ve bu yola çıktım. Verdiğim her hizmette emin olun kendi çocuklarıma bakar gibi bakacağım. ÇOCUKLARINIZ ÇOCUKLARIMDIR… Bir gün karşılaşana kadar sevgiyle kalın…
Neşeli Kuyruklar Nk Antalya

NEŞELİ KUYRUKLAR, evcil hayvanınızın kıymetini bilen, onlara sahip çıkan, dostlarınızla dost olup; sevgi, anlayış ve ilgisini onlardan esirgemeyen, deneyim ve yetkinliklerini kendi sorumluluklarından alan hayvan dostu bir işletmedir. Bizler, yaşadığı çevreye duyarlı; insan, hayvan ve doğaya özen göstermenin gerekliliğine inanan ve yaşam hakkına saygı duyan bir prensip benimsemekteyiz. Ve sizlerin de bizim gibi olduğunuzu biliyor, sizlerle tanışmaktan kıvanç duyuyoruz.
Göknur Çeliker

Evimde köpeğinize dadılık etmekten mutluluk duyarım. Köpekler çok hisli hayvanlardır onları kafes içinde tutmak hapsedilmiş ve terkedilmiş hissi yaratır ama benim evimde aile ortamında bunu hissetmesi mutsuz olması imkansız ,tıpkı evinde gibi mutlu olacak tabi bende çok mutlu olurum ,bana güvenip sizde gideceğiniz yerde huzurlu ve mutlu olun gözünüz arkada kalmasın .🐶Maltepe Küçükyalı da oturuyorum.
Çilek Kedi Köpek Butik Otel

Veteriner gözetimi altında ve bahçeli bir evde minnoşlarınıza siz gelene kadar biz bakıyoruz. Köpişleriniz ev ortamında , kafessiz, özgürce koşup oynayabiliyor bahçemizde gezebiliyorlar. Kedileriniz ise kendilerine ait odalarında kalıyor. Geceleri onlarla uyuyup evlerinden uzak hissetmemeleri için elimizden gelen herşeyi yapıyoruz. -Günlük , gecelik kalabilirler. -Yıkama ,temizleme mis gibi kokutma , tırnak kesimi arzuya göre yapılır. -Kreş baķımı yapabiliriz , yani siz işe giderken bır
Muhammet Bozkan

Köpek pansiyonu açarken önceliğimiz her zaman "Biz de köpek sahibiyiz. Biz yokken Mia ve Rio nasıl mutlu olur" düşüncesiyle yola çıktık. Hiç bir pansiyonun yapmadığını, biz yapmaya karar verdik. Çok amatör ve bir o kadar da profesyonel olmalıydı. Amatör olmalıydık, çünkü gelen misafirlerimizi ticari bir meta olarak görmemeliydik. Duygusal yaklaşmalı ve sahiplerini ve yavrularını anlayabilmeliydik. Profesyonel olmalıydık, çünkü gelen misafirlerimizin mutlu olabilmesi için tüm parametreleri bulma
Kartopu Köpek Pansiyonu

Bayramoğlundaki müstakil bahçeli evimizde kendi köpeklerimiz ve misafir köpeklerimizle çok egleniyoruz.ister evin içinde ister bahçede bol bol oynuyorlar. resimlerdede göreceğiniz gibi yorgunluktan nereyi bulurlarsa orada uyuyorlar.istenirse onları evlerinden alıp evlerine geri götürüyoruz.
Sertac Alkan

Her zaman insanların sevdikleri ve benimsedikleri, güne güzel başlamalarını sağlayan işleri yapması taraftarı olmuşumdur. Benim bu işi yapmak istememdeki en büyük neden de buydu. Onların mutluluğu benim de mutluluğumdu. Çocukluğumdan beri hayvanlarla ve özellikle köpeklerle çok zaman geçirmiş biri olarak, şu anda 9 yaşında olan kendi köpeğim Lucky nin de ihtiyaçlarını gözlemleyerek ve bu ihtiyaçları karşılamak için yaşadığım bazı zorlukların ortaya çıkması sonucunda Islakburun Pet Otel i hayat
Mayapetotel

Otelimiz Bahçeşehir 1. Kısımda bulunmaktadır 1000 m2 bir alan üzerinde bulunan 4 katlı bir villadan oluşmaktadır 700 m2 açık oyun parkımız bulunmaktadır odalarımız ev tipi döşenmiş olup koltuklar ve yataklar mevcuttur kafes sistemi yoktur sosyallik durumlarına göre gruplara ayrılıp odalarda konaklatıyoruz periyodik saatlerde gruplar halinde oyunlar oynatıyoruz
Efecan Keserbi

Karsiyakada kendi evimde pansiyon hizmeti vermekteyim 5 yıldır bu işi yapıyorum aile ortamında bakıyorum gelip görebilirsiniz herzaman telefonum 7 24 açıktır pansiyon ve gezdirme işlerinde yardimci olmak isterim beni tercih ederseniz pişman olmazsınız işime kesinlikle fazlasıyla özen gösteriyorum ☺
Dilara Kabataş

Her ırk ve her türlü hayvan dostlarımız için pansiyon almaktayım kendi evimde yapmaktayım. 1 tane dobermanım 1 de fransızbulldog yavrum var. Gayet sosyal ve oyuncular. Tekliflerinizde dostunuzun cinsiyet ve ırklarını belirtip ulaşımı saglayabileceginiz bilgisini yazarsanız sevinirimm
Attalıa Dog Clup

Merhabalar. Yillardir beslemis oldugum kopeklerimi cocuklarimdan ayirmaksizin onlarin keyfi icin seferber olmusumdur. Son zamanlarda bu dusuncemi sadece kendi kopeklerim icin degil diger kopeksever dostlarin can dostlari icinde yapabilecegimi dusunerek profosyonel anlamda bunu yapmak kollari sivadik ve guzel bir tesisi yaptik. Sizlerin cocuklarinizla gelerek hem guzel vakit gecirmek hemde can dostlarinizin stresten uzak hijyenik ve ferah bir ortamda agirlamaktan seref duyariz
Erinç Ebinç

Bahçeli müstakil evimde iki köpeğim ve ben, yeni köpeklerle tanışmak ve onları evlerinde gibi hissettirmek istiyoruz.
Dilara Albayrak

Fiyatimız gunluk 35 liradır.İzmir bornova evka 3te bulunuyoruz. 10 senedir bizimle hayatı paylaşan bir köpeğimiz var.Misafir edeceğimiz dostunuzu da ondan ayırmayacağımıza emin olabilirsin. Evimiz aile ortamı olup çevresinde çoklukla park ve yeşillik alan bulunmaktadır. Aynı anda en fazla 2 kopek bakiyoruz. Daha ozenli ilgilenebilmek icin.Ayrıca isteğiniz doğrultusunda 7 24 fotoğraf ve video gönderebiliriz. 05369288005 detayi gorusmek icin arayabilirsiniz.
Hizmet Vermek İçin Bize Katıl

Müşteri Yorumları

Burcu Büge
Köpek Oteli   08/09/2017

Gamze Hanım sağ olsun çok ilgili. Sürekli video gönderdi. Ve bahçeli evleri İstanbul un merkezinde, ulaşım kolay. Teşekkürler.

Dilek ÖNELGE
Köpek Oteli   06/09/2017

Yüksel beye teşekkür ederim. Herhangi bir sıkıntı olmadı. Eğer yine bir konaklama ihtiyacımız olursa tekrar tercih ederiz.

Resat Köksal
Köpek Oteli   31/08/2017

Atakan beye teşekkür ederim. Benim için öncelikli olan ve ilerde düsünecek ve ya tereddütte kalacak olan kimselere sunu söylemek istiyorum. Köpek ev ortamında ve rahat bir sekilde tatil yapıyor :) Eklediğim fotoğraflarda bunu gözlemlemek mümkün, İstediğiniz an fotoğrafını görebiliyorsunuz. İçim rahat etti ve güvence verdiği için kendisine teşekkür ederim.

Furkan KADIOĞLU
Köpek Oteli   28/08/2017

Patiyuvam, son derece başarılı. İstanbul şartlarında komşu illerinde bile köpeğinizin bulamayacağı standartları sunuyor. Sık sık köpeğimizin fotoğraflarını hem whatsappdan aldık, hem de instagram sayfasından takip ettik. Yine görüşmek üzere.

Kutay Yılmaz
Köpek Oteli   15/08/2017

Harika konumda muhteşem bir konaklama hizmetiydi. Tamer bey harika bir evsahibi. Kedi ve köpeklerinizi hiç çekinmeden bırakabileceğiniz çok özel bir işletme. Teşekkürler Crepet...