4 Köpek Oteli Fiyat Teklifi Al, Karşılaştır.

1.923 Köpek Oteli hizmet vermeye hazır.

4 TEKLİF AL

En İyi 25 Köpek Oteli

Sara A.

24 yaşındayım 9 aylık maltes terier kızım var çok sosyal ve eğitimli bir çocuktur şimidiye kadar bir çok köpek ağırladım evimde benim için temizlik ve hijyen çok önemlidir köpeklerinizin günlük olarak bakımları yapılmaktadır 6+2 evim var ve her köpek için oda açma imkanım var😌 siz tatildeyken doslarınız bizimle tatil yapsın 😌 günlük olarak bütün sosyal aktiviteler tüm köpekler için uygulanmaktadır😌
Hazal D.

Caninizdan bir parça olan Canlarınızı güvenle emanet edebileceğiniz,Kendi evinden farksız bir ortam. Birebir özel sevgi ve ilgi garantisi :) Gözünüz arkada kalmadan, gönül rahatlığıyla şehir dışı, yurt dışı turlarınıza çıkabilirsiniz :)
Kurabiye K.

27 yaşında veteriner sağlık teknikeriyim. Evliyim, eşim öğretmen. Kendi evimizde 2 köpeğimizle yaşıyoruz. Köpeklerimden biri engelli. Uzun zamandır misafir köpekleri evimizde ağırlıyoruz, bu konuda tecrübeliyiz. Kendi köpeklerimi bir yere bırakma konusunda hep sıkıntı çektim. Ülkemizde köpek ebeveyni olmak artık bu kadar zor olmasın, kimsenin aklı çocuğunda kalmasın diye elimden geleni yapmak istediğim için bu işe başladım. Ayrıca sabah bırakıp akşam alabileceğiniz kreş hizmeti de veriyoru
Zeynep  G.

Zeynep G.

Köpekler hayatımın en önemli kısmı onlarla kendimi iyi ve güvenli hissediyorum. Bu sebepten kendi kızımla birlikte sizlerin güzel çocuklarıyla çok iyi vakit geçirebiliriz. her yere birlikte seyahat edememek, güvenli bir yer bulamamak oldukça sıkıntılı bir durum. Ayrıca sizin yavrunuzun ve benim evdeki çocuklarımın sağlığı için dış paraziti olmayan çocuklara ücretsiz dış parazit yapıyorum. Kısa süreli seyahatleriniz ve günlük gezdirmeler için iletişim kurabilirsiniz.
Sibel Y.

Merhaba arkadaşlar yaklaştık yıldır küçükyalıda ikamet etmekteyiz. Kendi evimizde can dostlarınıza gecici aile olmaktayız misafirlerimizin her daim resimleri videolarını sizinle paylaşmaktayız misafirlerimiz rahat etmesi ve kişisel bakımları için en fazla misafirimiz konaklamaktadır. Gözünüz arkada kalmadan bırakabileceğiniz bir yuva. hem sizin tatiliniz güzel geçsin hem onlar mutlulukla sizi beklesin dilerseniz telefon numarasından ulaşabilirsiniz 😊🤗
Isil Y.

Tatil zamanı evcil dostlarınızı yanına alamayan ama nereye bırakacağını da bilemeyen sevgili arkadaşlarımız için sevimli dostunuzun kendi evinde gibi hissedebileceği sımsıcak bir ortam oluşturduk. ilk defa evden ayrılacak dostlarımız için de ayrı bir özen gösteriyorum. istediğiniz zaman bana ulaşabilirsiniz.
Gonca Y.

Merhaba, Evcil hayvanlarınızın ev içinde özgürce dolaşabilecekleri,günlük yürüyüşlerini ve ihtiyaçlarını giderip Sizin yokluğunuzda kendilerini güvende hissedecekleri bir ortam da konaklama imkanı sunuyorum.
Mehmet  Ç.

Mehmet Ç.

Balıkesir üniversitesi veterinerlik fakültesi öğrencisiyim. Hayvanlarla ilgilenmeyi onlara birşeyler katmayı ve onlardan birşeyler öğrenmeyi seviyorum. Dostlarımıza ev ortamında rahat bir yaşam sunmaya çalışıyorum. Evimde barınaktan yavru iken sahiplendiğim 5 yaşında muz adında bir kedim var sakin, sevecen. Eğer siz de dostunuzu/ dostlarınızı gönül rahatlığıyla bir yere bırakmak isterseniz, kedim muz ile dostunuza/ dostlarınıza arkadaş olabiliriz.
Mine G.

Merhabalar. Hayvanlarla aram çok iyidir, Çeşitli dernekler işbirliğiyle ve bireysel olarak sokak hayvanları , sokakta kalmış evcil hayvanların bakımı yuvalandırılması, tedavisi, , barınması, beslenmesi, korunması vb konularında emek verdim . Uzun zaman köpek ve kedi bakımında tecrübe edindim, baktığım , geçici yuva olduğum hayvanların her birinin hayatımda bıraktığı anılar en güzel anlarımı oluşturdu. Kendi evcil hayvanıma bakarken yaşadığım sıkıntılardan dolayı uzun zaman bu işi tamamen
Cihan T.

2 kedimiz ve 2 köpeğimiz ile beraber bodrumda, müstakil bahceli evimizde yasiyiruz. hayvanlariizi ve tüm hayvanlari cok seviyoruz. sizin müsait olmadiginiz zamanlarda getirin sizin canlilarinizida biz sevelim.
Aylin S.

13 yaşındaki uslu golden retriever oğlum Reis, 2 yaşındaki minik spitz kızım Mochi ve annem ile birlikte yaşıyoruz. İhtiyaç duyduğunuzda çocuğunuzu güvenerek emanet edebileceğiniz,kafeslerde kapalı değil yine ev ortamında mıncıklanarak,öpülerek bakılacağı,gece yalnız uyumayacağı, her istediğinizde çocuğunuzdan haber alabileceğiniz bir ortamda bakılmasını istiyorsanız patili çocuklarınızı misafir etmeyi çok isteriz.Tek ricamız ev ortamında ve herhangi bir kısıtlama olmadan konaklayacakları için
Tarık  A.

Tarık A.

Tesisimiz Beykoz Cumhuriyet köyde yeşillikler içerisinde huzur dolu bir konumdadır. Misafirlerimiz gün içerisinde onlara özel olarak tasarlanmış oyun alanlarında ( çim alan ) edindikleri yeni arkadaşları ile vakit geçirmektedirler , sosyalleşip enerjilerini atacakları aktiviteler yapılmaktadır. Orman yürüyüşleri ve yüzme gibi ekstra aktiviteler. Her misafirimizin kalacağı oda kendisine ait olup gayet geniş ve ferahtır. köpek oteli , köpek pansiyonu
Kuçu Evi K.

Bizler Dolunay ve Zeynep. Butun hayatimiz boyunca kopeklerle ic ice olduk. Simdide bahce icinde mustakil evimizin tamamini onlarla paylasiyoruz. Sizler tatile,ise vs. gittiginizde dort ayakli cocuklariniza pansiyon veya gunluk kres olarak hizmet veriyoruz. 100 m2 bahcemizde oyunlar oynuyoruz, kosuyoruz, enerjimizi atiyoruz. Evimizin her kosesi onlara açik. Kopeklerimizin hepimiz icin birer evlat oldugunun bilinciyle hareket ediyoruz. Onlar evimizin dort ayakli sevimli cocuklari. Gozunuz arkad
Antalya Pet P.

4 Ayaklı tüm canları evlat kabul etmiş ve çocuklarımıza her şeyin en iyisini sunmak isteyen bir aileyiz. Bizi web sayfamız facebook instangram youtube üzerinden takip edebilirsiniz. Antalya Pet pansiyon konseptini oluştururken evlatların konforunu en üst düzeyde tuttuk. 300 m2 üzerine kurulu 3 katlı evimizde evlatların bahçemizde özgürce hareket ettiği ,Bizimle birlikte Tv izlediği ,birlikte uyuduğu anne babasının eksikiliğini hissetmeyeceği evimizde onlar için ayrı bölümler yoktur. Evlatl
Gizem İ.

Tatile giderken minik dostunuzu bırakacak güvenilir, huzurlu bir yer mi arıyorsunuz? Size yardımcı olabiliriz. Urla Kuşçular daki müstakil bahçeli evimizde misafirlerimizi ağırlıyoruz. Aynı anda sınırlı sayıda dostumuzla ilgilenebileceğimiz için önceden bilgi alıp yer ayırttırınız.
Funda *.

Merhaba ben Funda, 3+1 bir evde,Agora alış veriş merkezine çok yakın bir konumda oturuyorum. Daha önce bir lucky adında golden köpeğim vardı.Maalesef oğlum,13 yaşına kadar benim ile yaşayabildi. Köpek bakımında tecrübeliyim. Küçük ya da büyük ırk, iki türe de rahatlıkla bakabilirim. Gün içerisinde çocuklarınızı sabah ve akşam olmak üzere en az 1 er saat yürüyüşe çıkartıyorum. Siz tatilde iken foto ve video paylaşımı ile de merakta bırakmadan bilgilendirme yapıyorum. Sizden tek ricam mamasını,ö
Simge Nur M.

Edirne Trakya Üniversitesinde okuyorum.Hayvanlarla vakit geçirmeyi zamanımı onlara ayırmayı özel buluyorum 2 tane kendime ait köpeğim var bu sayede yeterli tecrübeye sahip olduğumu düşünüyorum benimle hertürlü güvende olabileceklerine emin olabilirsiniz.
Ertan K.

Artık sadık dostlarınızı,tatile giderken, nereye bırakacağız diye dert etmeyin. Onları en az sizin kadar sevecek ve önemseyecek bir yuvaları var İster günlük İster haftalık İster aylık Seçim Sizin
Serap O.

Merhaba,ben yaşında Alex adında yaşında bir jackrussel annesiyim. Evladım dediğim Alex ime çok düşkün ve titiz bir köpek annesi olarak neler yaşadığınızı çok iyi anlıyorum. Alex i sahiplendikten sonra ; kendi köpeğimi bir yere bırakmakta ne kadar zorluk çektiğimi farkettim ve benim gibi evladına düşkün köpek sahiplerine yardımcı olmaya karar verdim.İstanbul Kadıköy de ikamet etmekteyim. Evladınızın ikinci adresi olmak beni de Alex i de mutlu edecektir.
Şule D.

15 yıl boyunca Golden Retriever köpeğim vardı. Ölümünden sonra tekrar aynı acıyı yaşamamak için sahiplenmedim. Can dostlarımıza olan sevgimi köpeklerinize veya kedilerinize, sizin yokluğunuzu aratmayacak şekilde evimde bakarak gidermek istiyorum. Sevdikleriniz bakılırken belli saatlerde whatsapptan resimler ve videolar gönderilir. Gezdirme alanı site içerisinde olduğundan tehlike arz eden herhangi bir durum yoktur. Sabah akşam gezdirilecek olup ekstra talepleriniz dikkate alınır
Pet Village Ankara G.

Esenboğa havalimanına 5 dakikalık uzaklıkta, 50 dönüm arazi üzerinde konumlandırılmış tesisimizde; 8 metre kare, bahçeli standart oda ve vip odalarımızda patili dostlarımızı misafir etmekten mutluluk duyarız. 4 farklı oyun ve eğitim alanı olan tesisimizde yazları Köpek havuzu hizmeti de vermekteyiz. Ayrıca Pet taksi hizmetimizle dostlarımızı evlerinden alıp tatil sonrası tekrar evlerine bırakabiliyoruz. instagram/facebook petvillageankara
Cagan O.

Lux Evimde köpeklerinize sağlıklı bir bakım ile birlikte konaklatmaktayım ve aynı zamanda gezdirmeye çıkartmaktayım.(kordonda) (Sadece küçük ve orta ırk) Evimi günlük hijyen ve sanitasyon kurallarına uygun temizlemekteyim. İnstagram: petshotelalsancak
Gizem B.

Bahçeli bir evimiz var cocker cinsi uslu bir köpeğim var öğrenciyim harçlığımı çıkarmak için ve hayvanları çok sevdiğim için minik canlara bakıyorum. Gönül rahatlığıyla emanet edebilirsiniz.
Selda B.

Öncelikle bütün hayvanseverlere merhaba. Bu işi bir meslek olarak değil hayvan sevgisi olan bir insan olarak yapıyorum. Onlar Allah’ın bize emanet ettiği nankörlük yapmayan sessiz kullardır. Minik dostlarımıza kafes ortamında değil ev ortamında bakıyor ve vakit geçiriyorum. Minik dostlarınıza sizden daha iyi bakabileceğime emin olabilirsiniz .
Serkan  B.

Serkan B.

Beslediğimiz 15 sokak köpeği ve 10 sokak kedisinin bakım masraflarını karşılamak üzere böyle bir hizmet veriyoruz. Batıkent mahallesinin (1 km) az ilerisinde köy ortamında ayrı avlu şeklinde büyükçe bir bahçede köpeğiniz açık havada ve ya ev ortamında bağlı kalmadan ve uzun süre gezdirilerek sevgiyle bakılıyor. Kesinlikle kafes sistemimiz yoktur. Köpekler ya etrafı duvarlarla çevrili 2 dönümlük bahçede serbest dolaşırlar yada bizimle birlikte ev ortamında yaşarlar. Fotoğraflarda görülen
Hizmet Vermek İçin Bize Katıl

Müşteri Yorumları

Takumi Suemitsu
Köpek Oteli   16/11/2019

Çok öneriyorum. Harika çok güvenilir. Her yürüyüşte bana video ve fotolar yolladı. Tekrar görüşmek üzere en derin saygılarımla

Zeynep Öztürkmen
Köpek Oteli   19/09/2019

Derya hanım önceden de arkadaşımın köpeğine bakmıştı. Evi ve bahçesi harika. Özellikle köpeklerin özgürce dolaşabileceği kocaman bir bahçesi var. Tabi Derya hanım da köpekler bahçedeyken hep yanlarında oluyor. Arkadaş tavsiyesiyle ulaştım kendisine. Hem fiyatları uygun hem de çok güvenilir biri. Tatilde artık gözüm arkada kalmayacak😌

Nalan Kayrak Erkli
Köpek Oteli   21/08/2019

Köpeğimizi 3 gün konuk ettiler, her gün videolarla Fıstık ın keyfinin yerinde olduğunu ve sosyalleştiğini görebildik, sağlıklı bir şekilde de evimize teslim edildi. Çok teşekkür ederiz.

Güzin Güleç
Köpek Oteli   21/07/2019

Çok memnun kaldık...biz de kızımız da bu güzel insanları tanıdığımız için çok mutluyuz..bundan sonra kısa yada uzun süre ihtiyacımız olduğunda biliyoruzki kızımızın bir ailesi daha var....Herşey için hepinize teşekkürler...

Oktay Uysal
Köpek Oteli   06/07/2019

Hazal hanım Lattemize kendini evinde hissettirdi ve çok rahat ettik. İlgisine ve güleryüzüne çok teşekkür ediyoruz.

Özge Özkaya
Köpek Oteli   24/06/2019

Belgin hanım köpeğime harika baktı köpeğim tatile gitmiş gibi mutluydu bana sürekli videolarla fotoğraflarla oğlumu gösterdi. Bende içim çok rahat bir şekilde tatilimi yaptım. Bir sonraki tatilimde yine belgin hanıma gideceğime eminim.

Pınar Özet
Köpek Oteli   11/05/2019

Köpeğimi güvenle bırakıyorum köpeğimde orada mutlu sürekli video resim gönderiyorlar çok memnunum herkese tavsiye ederim

İzer Karataş
Köpek Oteli   25/04/2019

Çok ilgili, her gün köpeklerimin fotoğraflarını gönderdi. çok yakında bir veteriner var, sorun olduğu zaman oraya götürüp devamlı haberdar etti beni. tavsiye ederim.