En İyi 25 Köpek Oteli Pansiyonu | Armut

En İyi 25 Köpek Oteli Pansiyonu

4 Köpek Oteli Fiyat Teklifi Al, Karşılaştır.

517 Köpek Oteli teklif vermeye hazır.

4 TEKLİF AL
Atakan Baş

Merhaba. Bahçelievlerde müstakil bir apartmanda yaşıyorum. Mesleğim eğitimcilik olmasına rağmen hayvanları , özellikle köpekleri çok sevdiğimden dolayı evimde köpek pansiyon hizmeti veriyorum. Bu iş dışında hobi gibi bir uğraş benim için. Aynı zamanda da keyifli. Minik dostunuzu belirttiğiniz süre dahilinde ev ortamında misafir ederek , ihtiyaçları doğrultusunda ( yemek , gezdirme , oyun vs. ) vakit geçiriyoruz. Seyahat veya özel günlerinizde dostunuzu emanet edebileceğiniz en iyi adreslerden
Şado Pet Otel

Merhaba Ailem ile köpeğinize ve kedinize bakmaktan mutluluk duyarız. Müstakil villamızda pet hayvanlarınızın özgürce dolaşabileceği bahçemiz mevcuttur.Gün içinde oyun aktivitelerimizle petinizin enerjisini atıp sosyalleşmesini sağlıyoruz ve ev ortamında hizmet vermekteyiz kafes sistemimiz yoktur. Dilediğiniz zaman resim video ve görüntülü arama yapmaktayız. Eğitimlerim: pet hayvanları, köpek eğitmenliği ve veteriner teknikerliği sertifikalarım mevcuttur. Dilerseniz bize sadopetotel Instagram ve
Saba Aydın

Merhabalar. Ben tercümanım Erenköy de ikamet ediyorum. Bir süredir part time evden çalıştığım için ek bir iş yapmak istedim. Bütün hayvanları çok severim ama köpeklerin yeri bambaşka. Kendimi bildim bileli bir köpeğim oldu. Geçen yıl sevgili Cookie mi kaybettim ve yalnız yaşadığım için eve yeni bir dost almaya cesaret edemedim. O yüzden ağabeyimin köpeklerine -malamut, labrador ve border collie - baktım zaman zaman. Bu işi büyük bir keyifle en iyi şekilde yaptığıma emin olabilirsiniz. Ayrıca di
Bilge Güvener

4 Ayaklı tüm canları evlat kabul etmiş ve çocuklarımıza her şeyin en iyisini sunmak isteyen bir aileyiz. Bizi web sayfamız facebook instangram youtube üzerinden takip edebilirsiniz. Antalya Pet pansiyon konseptini oluştururken evlatların konforunu en üst düzeyde tuttuk. 300 m2 üzerine kurulu 3 katlı evimizde evlatların bahçemizde özgürce hareket ettiği ,Bizimle birlikte Tv izlediği ,birlikte uyuduğu anne babasının eksikiliğini hissetmeyeceği evimizde onlar için ayrı bölümler yoktur. Evlatl
Kuçu Evi Köpek Oteli&kreş

Bizler Dolunay ve Zeynep. Butun hayatimiz boyunca kopeklerle ic ice olduk. Simdide bahce icinde mustakil evimizin tamamini onlarla paylasiyoruz. Sizler tatile,ise vs. gittiginizde dort ayakli cocuklariniza pansiyon veya gunluk kres olarak hizmet veriyoruz. 100 m2 bahcemizde oyunlar oynuyoruz, kosuyoruz, enerjimizi atiyoruz. Evimizin her kosesi onlara açik. Kopeklerimizin hepimiz icin birer evlat oldugunun bilinciyle hareket ediyoruz. Onlar evimizin dort ayakli sevimli cocuklari. Gozunuz arkad
Serkan Yılmaz

Köpekleriniz için size kafes olmadan kendi evinde hissedecek bir ortamda hem konaklayacak hem sosyelleşecek hemde huzur içinde kalacak ortam oluşturuyoruz. sizlerde çocuklarınız için bize çocuklarınızı emaner edebilirsiniz
Sertac Alkan

Her zaman insanların sevdikleri ve benimsedikleri, güne güzel başlamalarını sağlayan işleri yapması taraftarı olmuşumdur. Benim bu işi yapmak istememdeki en büyük neden de buydu. Onların mutluluğu benim de mutluluğumdu. Çocukluğumdan beri hayvanlarla ve özellikle köpeklerle çok zaman geçirmiş biri olarak, şu anda 9 yaşında olan kendi köpeğim Lucky nin de ihtiyaçlarını gözlemleyerek ve bu ihtiyaçları karşılamak için yaşadığım bazı zorlukların ortaya çıkması sonucunda Islakburun Pet Otel i hayat
Burhan G.

Merhaba , Bostanlı sahilde 7 24 faaliyet gösteren kliniğimizde ve Çiğli’de 3 katlı müstakil bahçeli evimizde, serbest ve odalarda , 7 24 ulaşıp bilgi ve fotoğraf alabileceğiniz şekilde ufaklıklara hizmet vermekteyiz. Araçla gelip teslim alabiliriz.Detaylar ve örnek fotograflar için lütfen iletişime geçiniz . Vet. Hek. Burhan Gök.
Göknur Çeliker

Evimde köpeğinize dadılık etmekten mutluluk duyarım. Köpekler çok hisli hayvanlardır onları kafes içinde tutmak hapsedilmiş ve terkedilmiş hissi yaratır ama benim evimde aile ortamında bunu hissetmesi mutsuz olması imkansız ,tıpkı evinde gibi mutlu olacak tabi bende çok mutlu olurum ,bana güvenip sizde gideceğiniz yerde huzurlu ve mutlu olun gözünüz arkada kalmasın .🐶Maltepe Küçükyalı da oturuyorum.
Gül Kölemen

İstanbul un kalbi Mecidiyeköy de pati dostlarımızın konaklama ihtiyacını karşılamak amacı ile müstakil, kapalı geniş bahçeli, sıcak yuvamızı tüm pati dostlarımızın hizmetine sunuyoruz. Amacımız siz iş seyahatinizi, tatilinizi yaparken gözünüz arkada kalmadan patinizin mutlu,huzurlu, güven içinde, sıcak bir yuva da konaklama, beslenme, oyun ihtiyaçlarını karşılayarak sizin yokluğunuzu aratmamak. Sizlerden beklentimiz; patimizin uysal olması, sağlık probleminin olmaması, aşılarının tam olmasıdı
Derya Gökçek

BEN KİMİM? Merhaba sevgili pati doslarım. 38 yaşında neredeyse ömrünün tümünü hayvanlarla geçirmiş bir çiftiz 😊. Tüm vaktimizi evde geçiriyor ve 4 ayaklı çocukları çok seviyor olmamız onlara sevgiyle bakma misyonunu üstlenmemize neden oldu diyebilirim. Uzun yıllar farklı cinsten bir çok çocuğa geçiçi yuvalık ve annelik etmişliğim vardı daha sonra tıpkı benim gibi olan eşimi buldum ve evlendik. Sonrasında siz değerli pati ailelerini biraz olsun rahatlatmak, tatile yada iş gezilerine çıkarken "
Lara Dog Kennel

NEDEN BİZİ TERCİH ETMELİSİNİZ? Köpek sahibi olan kişiler zaman zaman çeşitli sebeplerden dolayı köpeklerinden ayrılmak zorunda kalabilirler. Geçici olarak köpeklerini emanet edebilecek güvenilir mutlu bir yuva arayışına girerler. İşte biz bu sırada devreye giriyoruz. Sevimli dostlarınızı gözünüz arkada kalmadan gönül rahatlıyla bize emanet edebilmeniz için her gün daha fazla çalışıyoruz. Profesyonel köpek pansiyon hizmeti veren çiftliğimiz Lara Dog Kennel - 20 köpek kapasiteli, geniş Avru
Ertan Kale

Artık sadık dostlarınızı,tatile giderken, nereye bırakacağız diye dert etmeyin. Onları en az sizin kadar sevecek ve önemseyecek bir yuvaları var İster günlük İster haftalık İster aylık Seçim Sizin
Elif Meriç

İki kişi yaşadığımız bahçeli evimizde kendi köpeklerimiz hariç zaman zaman şehir dışına çıkan yakınlarımızın köpeklerine bakarak bu işe ilk adımı attık ve bu bakım işlerini daha genele yayarak sizlere hizmet vermeye karar verdik. Böylece kendi pet pansiyonumuzu oluşturduk. Siz değerli misafirlerimize ve evlatlarınıza kapımız daima açıktır.
Halil İbrahim Kızıltaş

EĞİTİM Eğer köpek dostumuz; Diğer köpeklerden, insanlardan ve seslerden korkuyorsa, İnsanlara ve köpeklere karşı agresif tutumlar sergiliyorsa, Objeleri koruma altına alıyor ve hatta sana hırlıyorsa, Evde yalnız kalamıyorsa, Çok fazla havlıyorsa, Evde bulduğu herşeyi kemiriyorsa, Hiperaktif ya da aşırı heyecanlıysa, Seni ya da başka insanları uzun uzuuuunnnn yalıyorsa, Senin ya da diğer insanların üzerine atlıyorsa, YürüAyüş esnasında seni çekiştiriyor ya da tasmasını ısırıyorsa,
Merve Doğrular

KÜÇÜK CİNS KÖPEKLER ALIYORUZ Her zaman aklimizda kalan soru isareti ben bir yere gittigimde kopegimi nereye birakacagim sorusu olur:) Biraksak bile gozumuzun arkada kalmasini istemeyiz. Cocuklugumuzdan beri kopeklere ayri bir ilgi alanimiz oldugundan sadece 1 kopege vip ozel olarak bakim ve ilgi sansi sunuyoruz en sonki kopegimiz cok cok mutlu ayrildi. 29-30 yaslarinda iki kiz kardesiz. Ikimizde univerisite mezunuyuz ve surekli kendimizi gelistiren insanlariz yani bilincli ve kulturlu insanlari
Turgay Ozkaya

Hayvanınızı bilmediğiniz kişilere teslim etmek gerçekten zor. Bu nedenle benim için yapılan yorumlara bakabilirsiniz. 4 aylık LATTE için referansım Gülay hanıma herşeyi sorabilirsiniz. ile bilgi alabirsiniz. Özellikle KÜÇÜK IRK, tuvalet eğitimli, çocuklarla iyi geçinen ve ısırma huyu olmayan tek tercihim. Öncelikle aile ortamında misafir edebileceğimiz uysal misafirler bekliyoruz. Malum bizde bir aileyiz ve çocuklarımız var. Bizimle aynı evi paylaşacak. Misafirimiz ailenin bir ferdi olaca
Kartopu Köpek Pansiyonu

Bayramoğlundaki müstakil bahçeli evimizde kendi köpeklerimiz ve misafir köpeklerimizle çok egleniyoruz.ister evin içinde ister bahçede bol bol oynuyorlar. resimlerdede göreceğiniz gibi yorgunluktan nereyi bulurlarsa orada uyuyorlar.istenirse onları evlerinden alıp evlerine geri götürüyoruz.
Attalıa Dog Clup

Merhabalar. Yillardir beslemis oldugum kopeklerimi cocuklarimdan ayirmaksizin onlarin keyfi icin seferber olmusumdur. Son zamanlarda bu dusuncemi sadece kendi kopeklerim icin degil diger kopeksever dostlarin can dostlari icinde yapabilecegimi dusunerek profosyonel anlamda bunu yapmak kollari sivadik ve guzel bir tesisi yaptik. Sizlerin cocuklarinizla gelerek hem guzel vakit gecirmek hemde can dostlarinizin stresten uzak hijyenik ve ferah bir ortamda agirlamaktan seref duyariz
Erinç Ebinç

Bahçeli müstakil evimde iki köpeğim ve ben, yeni köpeklerle tanışmak ve onları evlerinde gibi hissettirmek istiyoruz.
Köpeğim Butik Hotel

Bir düştü benim ki, En çok keyif aldığım işi yapmak. Ben dört ayaklılara gönül verdim. Onlarla ilgili ne yapabilirim? Sonra kendi ihtiyaçlarımı düşündüm. Ne olsaydı hayatım daha kolay olurdu? İhtiyaç duyduğum hizmetleri sunmaya karar verdim. Ve bu yola çıktım. Verdiğim her hizmette emin olun kendi çocuklarıma bakar gibi bakacağım. ÇOCUKLARINIZ ÇOCUKLARIMDIR… Bir gün karşılaşana kadar sevgiyle kalın…
Gmz Ztrk

Çilek Kedi Köpek Butik Otel

Veteriner gözetimi altında ve bahçeli bir evde minnoşlarınıza siz gelene kadar biz bakıyoruz. Köpişleriniz ev ortamında , kafessiz, özgürce koşup oynayabiliyor bahçemizde gezebiliyorlar. Kedileriniz ise kendilerine ait odalarında kalıyor. Geceleri onlarla uyuyup evlerinden uzak hissetmemeleri için elimizden gelen herşeyi yapıyoruz. -Günlük , gecelik kalabilirler. -Yıkama ,temizleme mis gibi kokutma , tırnak kesimi arzuya göre yapılır. -Kreş baķımı yapabiliriz , yani siz işe giderken bır
Happypetsankara_ Mine-tufan-mert

Merhabalar 🖐 happypetshotel olarak Çayyolun da 350 metrekare geniş bahçemiz,rengarenk ferah odalarımızla hizmetinizdeyiz.Yarım günlük kreş,tam gün,haftalık ve aylık konaklama olarak patili dostlarımızla eğlenceli vakit geçiriyoruz 😊 küçük ırk ve büyük ırk köpeklerimizin oyun alanları da konaklama için odaları da ayrıdır.pet taksi imkanımız var.bir hafta ve üzeri konaklamalarda biz evinizden alıp evinize teslim ediyoruz.Banyo hizmetimiz vardır.traş ve tırnak bakımı hizmetimiz de var. Kutlamala
Mayapetotel

Otelimiz Bahçeşehir 1. Kısımda bulunmaktadır 1000 m2 bir alan üzerinde bulunan 4 katlı bir villadan oluşmaktadır 700 m2 açık oyun parkımız bulunmaktadır odalarımız ev tipi döşenmiş olup koltuklar ve yataklar mevcuttur kafes sistemi yoktur sosyallik durumlarına göre gruplara ayrılıp odalarda konaklatıyoruz periyodik saatlerde gruplar halinde oyunlar oynatıyoruz
Hizmet Vermek İçin Bize Katıl

Müşteri Yorumları

Mete Aktuğ
Köpek Oteli   23/04/2018

Merve Hanim son derece ilgili idi. Kopegim de son derece mutlu oldu. Cok memnun kaldim. Tavsiye ederim. Tesekkurler

Yasemin Torun
Köpek Oteli   14/04/2018

Köpeğim Molly i aldığımda inanılmaz mutluydu, o kadar iyi bakılmış ki! Bende çok ama çok memnun kaldım. Sevildiğine ve özen gösterildiğine emin oldum. Her şey için çok teşekkürler, bir sonraki seyahatimde yine sizi seçeceğim. Sevgiler.

Köpek Oteli   09/04/2018

Serkan bey’i ve eşini ben de oğlum Joy da çok sevdik. Geceleri Serkan abisinin kucağında uyumuş. Üstelik çok tatlı arkadaşları da olmuş. Gittim gördüm ev de tam köpeklere uygun. Biz çok memnun kaldık. Çok teşekkür ediyoruz kendisine.

Belgin Taşkesen
Köpek Oteli   26/03/2018

Happy o kadar mutlu kalmişti ki eve geldiginde biraz hüzünlüydü.köpeginizin kafes icerisinde tıkılı kalmamasini, biraz daha fazla sosyalleşmesini istiyorsanız Atakan Bey in ev sahipliginden hic supheniz olmasin.gözunuz arkada kalmaz.cok tesekkur ederiz. tekrar gorüsecegiz :)

Melisa Cakmak
Köpek Oteli   13/02/2018

Luna yla bir hafta boyunca ailece ilgilendiler. Sagligina ve aliskanliklarina ozenlilerdi. Kopegimi mutlu ve saglikli buldum :)

Gulay Kelleci
Köpek Oteli   09/02/2018

Köpeğime tamamen korunaklı ve üstüne üstlük çok sevecen bir ortamda bakıldı. Hayal edemeyeceğim kadar çok görüntülü iletişim kurduk. Ailenin davranışlarındaki içtenliği samimiyeti ve sevgiyi o kadar iyi hissettim ki köpeğime benim bakabileceğimden bile özenli baktıklarını düşünüyorum.En onemlisi tekrar köpeğime kavuştuğumda ayrılık stresini hiç yaşamıyordu. Teşekkürler Turgay Özkaya Teşekkürler Özkaya ailesi