Roşna A.09 Ağu 2024
Kuru Temizleme ÜtüDün Gülhan Hanım’dan ütü hizmeti aldım ve sonuçtan fazlasıyla memnun kaldım, o yüzden sıcağı sıcağına yorum yazmak istedim. Kıyafetlerimdeki en ufak bir kırışıklık bile yoktu. Kıyafeti gösteren ütüdür lafı çok doğruymuş, kendi kıyafetlerim daha güzel daha pahalı görünüyor şu an gözüme. Ayrıca 24 saatten kısa sürede ulaştı elime kıyafetlerim, özenle paketlenmiş ve temiz bir şekilde bana teslim edildi.
Gülhan Hanım çok profesyonel biri. Kesinlikle tavsiye ederim.