Müge Ö.16 Ağu 2025
TaksiÇok nazik, saygili, aşırı dakik , ilgili vr yani güvenlik konusunu takdir ettiğim bir şoförlüğü var idi yani motpru çalıştırmadan emniyet kemerini hemen takan ki Tr çok rastlanan birşey olmadığından takdire şayan idi.. ayrica sabirli ve hoş sohbetşi ve hayvanlara karşı da dost canlısı ancak benim önerim yavrularinizin örtülerini siz sağlayin beyfendinin o kadar hizmeti üzerine mahcup olmamak adina gercekten..