Olcay G.19 Kas 2025
DuşakabinDuşakabin yaptırdım ve sonuçtan gerçekten çok memnun kaldım. Hem işçilik harika hem de ürünün kalitesi beklentimin üzerinde. Kullanılan malzeme sağlam, görünüşü şık ve montaj çok özenli yapıldı. Gönül rahatlığıyla tavsiye ederim.