Kübra B.07 Haz 2026
Davet CateringEzgi Şef’ten çok memnun kaldık. Ürün kalitesi ve yiyeceklerin lezzeti çok iyiydi. Davetlilerimiz bize, kendisine nasıl ulaşabileceklerini sordular. Herkes bu lezzet ziyafeti için bize teşekkür etti. Bu memnuniyet bizi çok mutlu etti. Kendisine güleryüzü ve üstün hizmeti için tekrar çok teşekkür ederim. Herkese öneririm.