Ali . D.21 Nis 2026
İç Mimari Çizimİşini severek yaptığı çok belli.Sade ama etkili dokunuşlarla mekânı bambaşka bir hale getirdi. Ne istediğimi doğru anlayıp üzerine kendi tarzını da çok güzel kattı. Süreç boyunca ilgiliydi, her detayla tek tek ilgilendi. Ortaya çıkan işte hem profesyonellik hem de ince bir özen hissediliyor. Gönül rahatlığıyla tavsiye ederim.