İhtiyaç Detayları
İPhone 11 model telefonumu tamire verdim daha önce. Ahize arka cam hoparlör ve batarya değişimi oldu. Yapılıp geldiğinde face ıd, kamera ve el fenerini bozmuşlardı. Tekrar verdim daha sonra aldığımda telefonun bu aksamları düzelmişti ancak bu seferde şarjı 1 görünüyordu. Şarj oluyor sesi geliyor ancak telefonun şarjı yükselmiyor sürekli açılıp kapanıyordu. Tekrar verdim tamire ve geldiğinde düzgündü, telefonu fabrika ayarlarına döndürdüğümde tekrar aynı sorunu yaşamaya başladım. Takılan batarya yan sanayi. Şu anda telefonun hiç bir sorunu yok batarya be şarj sorunu olmazsa sorunsuz kullanabileceğim. Gerçekten yardımcı olabilecek kişilerle görüşmek istiyorum.