Aylin A.28 Ara 2025
Oto ÇekiciOnur bey ile sadece telefon üzerinden iletişimde olduk arabam yolda kalmıştı ve ben Ankara’ya dönmeme rağmen aracımı bulunduğu yerden tek başına alarak uşak dan Ankara’ya getirdi kesinlikle kendisiyle gönül rahatlığıyla çalışabilirsiniz kendi aracıymış gibi özenli bir şekilde getirdi teşekkür ederiz onur bey