Sevinç A.04 Eki 2025
Koli TaşımaMetin bey çok teşekkür ederiz. Konuştuğumuz şekilde eşyalarımızı aldınız ve de zamanında teslim ettiniz .Herşey titizlikle yapıldı emeğinize sağlık. Böyle güzel karakterli bir insana rastladığımız için çok şanslı olduğumuzu düşünüyorum. Böyle güven veren bir kişiyle çalıştığımız için bizde çok şanslıydım. Metin Bey tekrar tekrar teşekkür ederiz . Bol kazançlar,diliyorum. Herkese kesinlikle tavsiye ediyorum. Hiç pişman olmazsınız eminim.