Aziz C.26 Tem 2025
Klima Gaz DolumuUstam gerçekten işinin ehli , söylediği gibi zamanında vaktinde geldi, hiç bir ince detayı kaçırmadı atlamadı, güler yüzlü samimi, işini layıkıyla yaptı. Böyle ustalar eksik olmasın. Yorumlara baktığımda bir iki olumsuz mesajlar gördüm fakat genel itibariyle hep olumluydu o sebeple tereddüd etmedim. Martı pisliğiyle deniz kirlenmez. Herkesi memnun edemessiniz. Ustamı herkese gönül rahatlığıyla tavsiye ediyorum. Emeğine sağlık ustam.