Muhammet C. G.26 May 2026
Minivan NakliyeTek kelime Mükemmel .. hizmet, yaklaşım, üslup ve en önemlisi niyet çok iyiydi. Allah razı olsun .. biz ambarlar otobüsçüler dahil herkese sorduk hep güven vermeyen direk para odaklı yaklaşım gördük.. Emre Bey de Sami Bey de öncelikli olarak bizim sorunumuzun giderilmesine odakliydilar .. Özellikle "daha araba da yer var eşyanız varsa götürürüm" deyip bizi bekleyen Sami abi .. sen ne güzel insansın