Müzik eğitimime 6 yaşında Bilkent Konservatuarı’nda tam zamanlı keman ve piyano eğitimi alarak başladım. Lise yıllarımda şarkı söylemeye başladım ve Bahçeşehir Üniversitesi Caz Sertifika Programı ve İstanbul Üniversitesi Devlet Konservatuarı Caz Bölümü’nde vokal eğitimi aldım. Bir süre trompet çaldıktan sonra, çocukluğumdan beri ikinci enstrümanım olan piyanoya kalıcı olarak geçiş yaptım ve besteciliğe yöneldim. Bu dönemde, başta Aydın Esen, Ercüment Orkut, Ra’kalam Bob Moses, Angelika Niescier, Nik Bärtsch ve Randy Esen olmak üzere, Türkiye’de ve dünyada önde gelen müzisyenlerle masterclass’lara katıldım ve doğaçlamayı birçok farklı enstrüman üzerinden derinlemesine öğrenme fırsatım oldu. Şu anda kendi müziğimi yazmak ve doğaçlama konserler vermenin yanı sıra, yazılım bilgimi de kullanarak postdijital enstrümanlar tasarlıyorum. 2020’den bu yana, her yaş grubundan birçok öğrencim oldu. Hem kurumlarda hem de kendim özel dersler verdim ve atölyeler düzenledim. Hala müzisyen, besteci, eğitimci ve enstrüman tasarımcısı olarak çalışmalarımı sürdürüyorum.
Yaratıcılık odaklı bir enstrüman eğitimine inanıyorum. Piyano tekniğini, öğrencimin seviyesine ve ihtiyaçlarına göre, doğaçlama, armoni, solfej, kulak, ritim ve bestecilik eğitimleri ile harmanlayarak, bütüncül bir müzik eğitimi vermeye çalışıyorum. Doğaçlamayı merkeze alan yaklaşımım, öğrencilerimin sevdiği ve üretmek istediği müzik doğrultusunda, enstrümanları ile, bir kendini ifade etme aracı olarak yeniden bağ kurmalarına olanak sağlıyor. Doğaçlamayı, teknik odaklı klasik piyano eğitimine tamamlayıcı bir unsur olarak ele alabileceğimiz gibi, çalışmalarımızı tamamen doğaçlama etrafında şekillendirerek yaratıcılığı besleyen teorik altyapıyı öğretecek bir ders planı da oluşturabiliriz. Müfredatımız tamamen sizin istekleriniz ve ihtiyaçlarınız doğrultusunda şekillenecek.